|
|
کدخبر: ۱۱۰۴۷۶

سرمربی استقلال پس از مصاحبه نکونام جواب او را خیلی کوتاه داد، اما وعده داده که پس ازجلسه با فتح الله زاده، تکلیف را روشن خواهد کرد.

به گزارشامیدبه نقل از خبرآنلاین، حرف های جوادنکونامدر گفت و گو با خبر واکنش امیرقلعه نوییرا به همراه داشته است. جواد که خیلی از حرفها را زد و و خیلی ها را هم به عنوان تهدید در دلش نگه داشت(اگر بعضی ها به حرف زدن‌هایشان ادامه دهند، مجبور می‌شوم حرف‌هایی بزنم که باب میل‌شان نباشد. مجبور می‌شوم قضیه ایمان موسوی‌ها و قضیه سربازی رفتن اطرافیان آقایان را بگویم تا مردم بفهمند در استقلال چه خبر است) حالا با این واکنش سرمربی استقلال روبرو شده است: «آقای نکونام، سه بار تاکید می کنم همه حرف ها را بگو.»

ماجرا از اینجا شروع شد که در آخرین جلسه ی برگزار شده در باشگاه استقلال، همان جلسه ای که نکونام رضایت نامه اش راگرفت جواد مستقیم از امیر قلعه نویی انتقاد کرد و آنقدر این حرف ها را ادامه داد که سرمربی استقلال مجبور به ترک جلسه شد. این اتفاق در حالی افتاد که فتح الله زاده همان زمان خطاب به نکونام گفت: «چه کار کنم؟ می خواهی قلعه نویی را از تیم بردارم؟»

هر چه که بود، نکونام رفتنی شد و پس از آن قلعه نویی دیگر اسمی از جواد نیاورد. سرمربی استقلال در مصاحبه هایش از جدا شده ها حرف می زد و بارها توپ را به زمین کروش انداخت که او باعثجدایی بازیکنان استقلال شده است تا اینکه کاپیتان ایران روز گذشته در مصاحبه ای تقصیرها برای جداشدنش از استقلال را بر گردن قلعه نویی انداخت و یک بار دیگر علیه او موضع گرفت. حرف هایی که نکونام زد را البته شش ماه پیش ایمان موسوی هم زده بود اما نکته ای که وجود دارد این است که آن آدم معروف(که می گفتند همیشه دور و بر قلعه نویی است) دیگر در کنار سرمربی آبی ها حضور ندارد.

بحثامیر و جواد بحثی فراتر از فوتبال و حاشیه های آن است که نه به کروش ربط دارد، نه به استقلال نه به تیم ملی و نه به فوتبال. ماجرا اختلاف های شخصی است که اگر بیشتر از این ادامه داشته باشد ممکن است اتفاقات بدتری را رقم بزند. دو طرف البته سعی می کنند تا در مسیری کنترل شده، از هم انتقاد کنند و هر دو هم حرف های زیادی برای گفتن دارند اما باید گفت که دود این اختلاف ها شخصی به جای اینکه دردی از فوتبال دوا کند در چشم آن و البته استقلال خواهد رفت.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار