|
|
کدخبر: ۱۱۴۷۱۰

مدیرورزشی بایرن مونیخ تاکید کرد باواریایی‌ها هافبک آلمانی خود را پیش از پایان قراردادش نخواهند فروخت هرچند ممکن است او حاضر به تمدید به این قرارداد نشود.

به گزارشامیدبه نقل از تسنیم، ماتیاس‌ سامر تاکید کردبایرن مونیختونی کروس را پیش از پایان قراردادش با این تیم که سال ۲۰۱۵ است به هیچ تیمی از جمله منچستریونایتد نخواهد فروخت، هرچند احتمال دارد که این بازیکن آلمانی در پایان قراردادش نخواهد آن را تمدید کند.

اخیراً تصاویری از دیوید مویس، سرمربیمنچستریونایتددر رسانه‌های اروپایی منتشر شده که او را در حال گفت‌وگو با مدیربرنامه‌های تونی کروس در سفر اخیرش به آلمان در ابتدای ماه ژانویه نشان می‌دهد که این موضوع سبب شده اخباری در خصوص تلاش شیاطین سرخ برای جذب هافبک باواریایی‌ها منتشر شود.

سامر در این خصوص به نشریه سودوشن زیتونگ آلمان گفت: ما تونی کروس را پیش از پایان قراردادش نخواهیم فروخت و لازم می‌دانم گفته اولی هوینس، مدیرعامل باشگاه را تکرار کنم: «بایرن باشگاهی خریدار است نه فروشنده».

وی افزود: همه ما می‌خواهیم که کروس قراردادش را با بایرن مونیخ تمدید کند و در این خصوص ذره‌ای تردید نداریم اما می‌دانیم که این کار سختی خواهد بود. در حال حاضر می‌توانیم بگوییم که شانس ماندن کروس در کنار ما ۸۰ به ۲۰ یا ۷۰ با ۳۰ است. تونی گاهی اوقات بیش از حد به عملکردش فکر می‌کند اما او این قابلیت را دارد که مسئولیت عملکرد کل اعضای تیم را بر عهده بگیرد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار