|
|
کدخبر: ۱۲۲۰۹۹

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان مدعی است از باشگاه پرسپولیس به خودرو و خانه چک بی‌محل گرفته است.

به گزارشامیدبه نقل از تسنیم، محمدرضا خانزاده در مورد شکست ذوب‌آهن مقابلسپاهاندر دربی اصفهان گفت: فکر می‌کنم مقابل هر تیمی که بازی کردیم بهتر و سرحال‌تر بودیم اما نتیجه نگرفته‌ایم. انصافاً سپاهان تیم قدرتمندی است که خیلی خوب بازی می‌کند و به نظر من بهترین تیم ایران است. در هر صورت دیدار با سپاهان مشکل و سخت بود.

وی در پاسخ به این سوال که دربی‌های تهران و اصفهان چه تفاوتی با هم دارند، اظهار داشت: دربی اصفهان از نظر کیفیت بهتر از دربی تهران است اما از نظر حساسیت دربی تهران حساس‌تر و پر اضطراب‌تر از دربی اصفهان است. همین مسئله هم باعثشده تا دربی تهران تماشاگرپسند نباشد.

مدافع ذوب‌آهن با بیان اینکه سبزپوشان اصفهانی صددرصد در لیگ برتر می‌مانند، در خصوص اینکه آیا پس از پایان فصل به پرسپولیس برمی‌گردد، تاکید کرد: نمی دانم به پرسپولیس برمی‌گردم یا خیر. باید ببینیم تا آن زمان قسمت چه می‌شود.

خانزاده در پاسخ به این سوال که آیا از باشگاهپرسپولیساتومبیل گرفته یا خیر، تصریح کرد: من نه ماشین گرفتم و نه خانه فقط از باشگاه پرسپولیس چک‌های بی‌محل گرفتم که هیچ‌کدام پاس نشده است! در این مدت به جای پول فقط قول گرفتم.

وی ادامه داد: من با پرسپولیس قرارداد دارم و با اینکه در ذوب‌آهن هستم اما پولم را باید از پرسپولیس بگیرم. فقط این را بگویم که اگر بازیکنان پرسپولیس ۲۰ درصد پول گرفتند من نیمی از این مبلغ را گرفته‌ام.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار