|
|
کدخبر: ۱۳۹۷

مراسم وزن کشی سه وزن دوم رقابتهای کشتی آزاد یونیورسیاد دانشجویان جهان عصر امروز پنجشنبه در شهر کازان روسیه برگزار شد و احسان پور، افضلی و میرزایی حریفان خود را شناختند.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از مهر، در وزن ۶۰ کیلوگرم که ۲۰ کشتی گیر وزن کشی کردند، بهنام احسان پور پس از استراحت در دور نخست به مصاف نیمیخ بایار باتسیخان از مغولستان می رود و در صورت پیروزی در دور سوم با برنده دیدار حاجی علی یف از آذربایجان و آنتونی ماسی دا از فرانسه مسابقه می دهد.

رضا افضلی در وزن ۷۴ کیلوگرم که ۲۷ کشتی گیر حضور دارند، در دور نخست به مصاف دیسوکه شی مادا از ژاپن می رود و در صورت برتری در دور دوم با برنده دیدار تالامبات از مولداوی و دنیس چارگوش از روسیه مسابقه می دهد. جبرئیل حسن اف از آذربایجان و اینوکنتیف از قرقیزستان در گروه افضلی حضور دارند.

در وزن ۹۶ کیلوگرم که ۱۸ کشتی گیر وزن کشی کردند، جمال میرزایی در دور نخست به مصاف ماگمود موسی یف کشتی گیر داغستانی الاصل قرقیزستانی می رود و در صورت پیروزی در دور دوم با برنده دیدارکشتی گیران کره جنوبی و مولداوی روبرو می شود. عبدالسلام گادیسوف قهرمان اروپا از روسیه در گروه میرزایی حضور دارد.

رقابتهای مدعیان اوزان دوم کشتی آزاد از فردا جمعه آغاز می شود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار