|
|
کدخبر: ۱۴۵۷۲۸

فدراسیون بوکس مدعی شد

سایت فدراسیون بوکس اعلام کرد به استناد قوانین خدمات کشوری حضور احمد ناطق نوری در انتخابات بلامانع است.

به گزارشخبرگزاری فارس، در حالی دوران چهار ساله ریاست احمد ناطق نوری در فدراسیون بوکس ۲۰ بهمن ماه به پایان رسید که وی تا به امروز مجوز حضور در انتخابات فدراسیون بوکس را کسب نکرده است. ناطق نوری که گویا بازنشسته وزارت بهداشت و درمان است تلاش می کند تا از وزیر مربوطه مجوز دعوت به کار بگیرد تا بتواند از دایره مدیران بازنشسته خارج شود و در انتخابات فدراسیون بوکس بدون رقیب جدی شرکت کند، اما گویا ناطق نوری با مشکلات فراوانی رو برو است. حتی موضوع صدور مجوز او در در کمیسیون اجتماعی دولت نیز مطرح شده، اما تا به امروز خبری از موافقت یا مخالفت در مورد حضور پدر پارلمان در انتخابات فدراسیون بوکس مطرح نشده است. امروز شنبه ۲۴ اسفند ماه سایت فدراسیون بوکس روی خروجی خود خبری مبنی براینکه به استناد قوانین حضور ناطق نوری در انتخابات بلامانع است.

متن خبر سایت فدراسیون بوکس به شرح زیر است:

طبق بند(ج) ماده(۷۱) قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب ۱۳۸۶، نمایندگان مجلس شورای اسلامی بعنوان مقامات شناخته شده اند و از سوی دیگر مطابق بند(ب) ماده(۶۵) قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه، بکارگیری مقامات بازنشسته مجاز اعلام شده است.

از آنجاییکه احمد ناطق نوری ۲۶ سال سابقه حضور در مجلس شورای اسلامی بعنوان نماینده مجلس را داشتند از مقامات کشوری محسوب گردیده و پرونده ایشان طبق قوانین مجلس شورای اسلامی از مصوبات کمسیون اجتماعی دولت مستثنی است.

لذا به درخواست خودشان پرونده از کمسیون اجتماعی دولت خارج گردیده است.

زیرا با استناد به قوانین فوق حضور ایشان در انتخابات فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران بلامانع است.

این در حالی است که امروز برخی از رسانه ها مدعی شدند که کمیسیون اجتماعی دولت برای دومین بار با درخواست مجوز احمد ناطق نوری برای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون بوکس مخالفت کرد.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار