|
|
کدخبر: ۱۴۵۷۴۳

گزارش تمرین آبی پوشان

تمرین تیم فوتبال استقلال بعد از یک روز استراحت در زمین شماره دو وزشگاه آزادی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال بعد از یک روز استراحت عصر امروز از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برنامه های تمرینی خود را پیگیری کرد. قبل از تمرین آبی پوشان امیر قلعه نویی مستقیما وارد زمین چمن شد و برای دقایقی با بازیکنان به صورت کوتاه صحبت کرد و سپس از آنها خواست برنامه های تمرینی را پیگیری کند.

* یک نوجوان با پیراهن سفیدرنگ که پشت آن نام کاکا حک شده بود، در تمرین امروز مشغول بازی بود و با میرشاد ماجدی و بازیکنان فوتبال بازی می کرد. همچنین بهروز وثوقی لیدر تیم فوتبال گهر دورود و کسی که اکثرا در تمرینات تیم های مختلف حضور پیدا می کند امروز در ورزشگاه آزادی حاضر بود و از نزدیک تمرینات استقلال را تماشا کرد.

* امیرحسین صادقی و سیاوش اکبرپور دو بازیکنی هستند که در تمرین امروز غایب بودند. صادقی قرار است با ماسک مقابل الجزیره به میدان برود و البته سیاوش اکبرپور به احتمال فراوان غایب آبی پوشان خواهد بود.

* هنوز دقایقی از تمرین آبی پوشان نگذشته بود که کابلی مدیرمجموعه آزادی در زمین شماره دو حاضر شد و با قلعه نویی به گفت وگو پرداخت. سرمربی استقلال به سمت وی رفت و برای دقایقی با او به صحبت پرداخت.

* آندرانیک تیموریان که یکی دو هفته پیش دست خود را جراحی کرده است امروز در محل تمرین استقلال حاضر و با روحیه خوب به استقبال بازیکنان رفت. وی در ابتدا با قلعه نویی برخورد گرمی داشت و سپس با تک تک بازیکنان سلام و علیک کرد. وی سپس نزد سیروس دین محمدی و پورحیدری رفت و با آنها به گفت وگو پرداخت.

* هوای سرد تهران باعثشده بود تا اکثر بازیکنان با لباس مجهز به محل تمرین بیایند. منصور پورحیدری وقتی به محل تمرین آمد از شدت سرما به سمت ماشین خود رفت و لباس گرم پوشید و برگشت.

* آرش برهانی در محل تمرین آبی پوشان حاضر شده بود و البته زیر نظر کادر پزشکی باقی ماند. وی با استقلال تمرین نکرد و راهی کلینیک دکتر نوروزی شد.

* احمد جمشیدیان که در نیمه دوم دیدار با الریان قطر به زمین رفته بود امروز تنها به دویدن دور زمین و برنامه های اختصاصی پرداخت.

* یک بازیکن تستی ناشناس در تمرین امروز آبی پوشان حاضر بود و البته برای دقایقی در کارهای گروهی شرکت کرد.

* حدود ۲۰ نفر از طرفداران استقلال به صورت پراکنده و در حالی که باران به صورت نم نم می بارید تمرین را نظاره کردند.

* سیدمهدی رحمتی و سیدحسین حسینی نیز زیر نظر حمید بابازاده تمرین کردند.

* امیر قلعه نویی امروز با لباس گرم و با کاپشن کلاه دار برای فرار از سرما تمرینات را زیر نظر گرفت.

* محور اصلی تمرین امروز آبی پوشان به حفظ توپ در میانه میدان اختصاص داشت. قلعه نویی چندین بار بازیکنان را تشویق کرد و از آنها خواست تا در بازی هم همین گونه حفظ توپ کند. بخش جذاب تمرین امروز به آقاوسط در قالب سه تیم سفید، سبز و نارنجی اختصاص داده شد که بازیکنان با جدیت هر چه تمام تر این تمرین را پشت سر گذاشتند.

* تمرینات تیم فوتبال استقلال فردا مجددا در زمین شماره ۲ پیگیری می شود و آبی پوشان روز سه شنبه در سومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الجزیره امارات خواهند رفت.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار