|
|
کدخبر: ۱۴۵۹۶۶

تیم ملی فروردین ماه در اردوی مشترک مجارستان شرکت می کند

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: نوشاد و نیما عالمیان، اگر در مسابقه انتخابی شکست هم می خوردند، باز هم در تیم ملی حضور پیدا می کردند.

احمد جعفری پور در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد اعلام اسامی تیم ملی تنیس روی میز ایران اظهار داشت: روز گذشته جلسه کمیته فنی برگزار شد و اسامی بازیکنان حاضر در مسابقات جام جهانی ژاپن نهایی شد.

وی در خصوص اینکه انتصاب نوشاد و نیما عالمیان اعتراضاتی داشت و برخی عنوان می کردند مسابقات انتخابی دیگر انگیزه ای برای بازیکنان نخواهد داشت، گفت: اصلا هم اینطور نیست. من خودم نوشاد و نیما را انتصاب کردم چون رنکینگ آنها از سایر بازیکنان بالاتر است. چه کسی می خواهد جای آنها بیاید؟ آنها در مسابقه انتخابی هم شرکت می کردند و شکست می خوردند، من آنها را انتخاب می کردم.

سرمربی ارومیه ای تیم ملی تنیس روی میزگفت: ۸۰ درصد بازیکنانی که مدنظرم بودند انتخاب شدند و سر نفر پنجم هم به دلیل مشکلات مالی نتوانستیم کسی را انتخاب کنیم. در مورد انتصاب افشین نوروزی هم خودم این موضوع را در کمیته فنی به رای گذاشتم که از بین او و مهران احدی یک نفر انتخاب شود که همه با اتفاق آرا نوروزی را انتخاب کردند.

وی عنوان کرد: پیش از مسابقات جهانی یک اردوی خارج از کشور و مشترک در فروردین ماه در مجارستان خواهیم داشت که به احتمال زیاد اسلوونی هم حضور خواهد داشت.

جعفری پوردر خصوص اعزام به مسابقات کاپ آسیا عنوان کرد: قرار است ۲۶ بهمن ماه به همراه نیما عالمیان راهی این رقابت ها شویم. ما می خواستیم از نوشاد هم به عنوان یار ذخیره در این رقابت ها استفاده کنیم، اما نشد و پس از صحبت هایی که با خود نوشاد هم انجام دادیم قرار شد نیما در این مسابقات شرکت کند.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار