|
|
کدخبر: ۱۴۶۰۳۶

تکیلف کادر فنی تیم های الف و ب در دیدار با کواچ مشخص می شود

دبیرکل فدراسیون والیبال گفت چیزی شبیه کمیته فنی اعضای تیم ملی والیبال را انتخاب کرده است.

محمود افشاردوست در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، درمورد چگونگی انتخاب بازیکنان تیم ملی در غیاب کواچ اظهار داشت: بازیکنان تیم ملی توسط چند نفری که دور هم نشسته اند انتخاب شده اند؛ چند مربی اسامی را اعلام کرده اند و ما هم پس از بررسی اسامی را اعلام کردیم.

وی ادامه داد: اسامی مربیان را نمی توانم اعلام کنم، اما می توان گفت چیزی شبیه کمیته فنی بازیکنان تیم ملی را انتخاب کرده است. دو مربی و چند نفر از مسئولان فدراسیون حضور داشتند.

دبیرکل فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: اردوی تیم ملی از هشتم شروع می شود و تا آمدن کواچ ادامه پیدا می کند. کواچ فیلم مسابقات را دیده و افرادی که دعوت شده اند برای شروع تمرینات است و از طرفی در تیم ملی بسته نیست. برخی ها ممکن است شایسته باشند و پس از آمدن کواچ به تیم ملی خواهند آمد.

افشاردوست گفت: نفرات در تیم الف تقریباً مشخص است و سال قبل هم حضور داشتند و کواچ هم فیلم بازی های آنها را دیده است. در تیم ب هم مربیان بازیکنانی را انتخاب کرده اند که شایسته بودند، اما بدون شک در تیم ملی باز است و بازیکنان جابجا خواهند شد.

وی با بیان اینکه کواچ اوایل اردیبهشت به ایران خواهد آمد، افزود: تیم ملی بسته نشده است و قطعاً برخی بازیکنان جابجا خواهند شد. درمورد تیم ملی ب هم باید دوشنبه به کواچ صحبت کنم و تکلیف تیم الف و ب را هم مشخص کنم. در حال حاضر تیم ملی سرمربی ندارد؛ من دوشنبه به ترکیه می روم تا با کواچ ملاقات کنم و احتمالاً در روزهای سه شنبه و چهارشنبه اسامی کادر فنی تیم ها را اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار