|
|
کدخبر: ۱۴۶۰۶۹

اوضاع مالی من و دیگر بازیکنان خیلی خراب است

خبرگزاری تسنیم: مدافع - هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد اوضاع مالی او و دیگر بازیکنان این تیم خیلی خراب است.

سیدمیثم حسینی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمبه اظهارنظر در خصوص شرایط پرسپولیس، مشکلات مالی این باشگاه، شانس قهرمانی سرخپوشان در لیگ برتر و… پرداخته است که مشروح آن در زیر می آید:

تسنیم: چرا پرسپولیس که مدعی قهرمانی در لیگ برتر است در دیدار دوستانه مقابل نساجی مغلوب شد؟

در فوتبال برد و باخت وجود دارد و برای هر تیمی، در هر بازی شکست پیش می آید. ما هم اگر به نساجی باختیم دلیل برضعیف بودن پرسپولیس نمی شود و در دیدارهای رسمی تکرار نخواهد شد.

تسنیم: اما نساجی چند روز قبل از بازی با پرسپولیس مغلوب الوند همدان شده بود، با این وجود تیم شما را با ذخیره هایش شکست داد…

چند بازیکن اصلی نساجی بودند و بازی می کردند و همه بازیکنانی که مقابل ما بازی کردند نفرات ذخیره نبودند. از سوی دیگر در لیگ برتر و لیگ دسته اول تفاوتی بین بازیکنان اصلی و ذخیره وجود ندارد و تمام بازیکنان در یک حدواندازه هستند. ما در دیدار دوستانه روز جمعه به نساجی باختیم اما همه فکرمان در این بازی پیاده شدن اهداف تاکتیکی مربیان بود نه نتیجه.

تسنیم: با این وضعیت آیا داماش را شکست خواهید داد؟

برای قهرمانی چاره ای جز شکست داماش نداریم و شک نکنید ما برای رسیدن به هدف مان یعنی قهرمانی داماش را شکست می دهیم.

تسنیم: با بازی در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برای دیدار با داماش در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه شهید عضدی رشت آماده شدید؟

چمن ورزشگاه قائمشهر مانند چمن ورزشگاه آزادی بود و کیفیتی عالی داشت. چمن ورزشگاه وطنی مانند چمن طبیعی بود اما چمن ورزشگاه عضدی مانند آسفالت سفت یا موکتی است که پرز ندارد. بازی در زمین چمن ورزشگاه عضدی مانند بازی روی بتن است اما با وجود تمام مشکلاتی که وجود دارد ما داماش را شکست می دهیم.

تسنیم: نتیجه و گلزنان بازی با داماش را مانند بازی قبلی تان پیش بینی می کنی؟

گلزنان بازی را پیش بینی نمی کنم اما قاطعانه می گویم ما بازی با داماش را با یک گل می بریم.

تسنیم: ترسی از انتحاری بازی کردن داماش ندارید؟

هیچ ترسی نداریم، چون اگر داماش انتحاری بازی کند به سود ما و خطوط حمله و میانی پرقدرت مان است که کار تیم میزبان را بسیار سخت خواهند کرد.

تسنیم: حتماً برای رسیدن به قهرمانی منتظر باخت سایر مدعیان هستید؟

ما در ابتدا باید کار خود را انجام دهیم و به نتایج حریفان کاری نداشته باشیم. با توجه به اختلاف امتیازی که با فولاد و استقلال داریم، طبیعتاً برای قهرمانی باید منتظر باخت و تساوی آنها در ۳ دیدار آینده باشیم.

تسنیم: با بهبودی پولادی به نظر می رسد که جایگاهت را در ترکیب اصلی پرسپولیس از دست خواهی داد…

من با مهرداد رفیق و رقیب هستم و اصلاً از این رقابت ترسی ندارم. برای حضور در ترکیب اصلی تمام تلاشم را انجام می دهم و با هر بازیکنی رقابت خواهم کرد.

تسنیم: اما اگر به هر صورت از این به بعد نیمکت‎نشین شدی، چه کار خواهی کرد؟

توپ بی دلیل نمی چرخد و من هم بازیکن کم تجربه ای نیستم. همانطور که گفتم برای حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس تلاش می کنم و به هیچ عنوان ناامید نیستم.

تسنیم: در مورد اعتراض بازیکنان پرسپولیس نسبت به مشکلات مالی چه صحبتی داری؟

بی پولی این فصل پرسپولیس خیلی سرسام آور بوده و بازیکنان را اذیت کرده است. در این فصل اوضاع ما به لحاظ مالی خیلی وخیم بوده و مشکلات برطرف نشده است.

تسنیم: اما یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس عنوان کرده بازیکنان بهتر است بحثآجیل و شیرینی را مطرح نکرده و مدام نگویند مطالبات شان را می خواهند؟

آقایان(مسئولان باشگاه پرسپولیس) نفس شان از جای گرم بلند می شود. اوضاع مالی من و دیگر بازیکنان خیلی خراب است آن وقت شب عیدی آقایان عین خیال شان نیست.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار