|
|
کدخبر: ۱۴۶۰۷۳

گلایه سرمربی تیم ملی از مسئولان فدراسیون:

سرمربی تیم ملی بوکس با گلایه از مسئولان فدراسیون گفت: مسئولان فدراسیون به جای اینکه فرد خاطی را تنبیه کنند او را به همراه تیم ملی راهی مسابقات جهانی می کنند.

به گزارشخبرگزاری فارس، اردوی تیم ملی بوکس در حالی از ۲۵ فروردین ماه برای اعزام به بازی های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون آغاز خواهد شد که کادر فنی تیم ملی ۳۳ بوکسور را به اردو دعوت کرده که در این میان اسامی برخی از بوکسورهای که از تیم ملی کنار گذاشته بودند دیده می شود.

در بین نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی نام علی مظاهری و جاسم دلاوری نیز وجود دارد که نفرات نام برده به دلیل غیبت در مسابقات قهرمانی کشور در طول این چند ماه به اردوی تیم ملی دعوت نشده بودند و مسئولان فدراسیون نیز مدعی بودند که دیگر به هیچ عنوان آنها را به تیم ملی دعوت نخواهند کرد.

اکبر احدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی اظهار داشت: طی چند ماه گذشته مسابقات قهرمانی کشور برگزار شد و برخی از بوکسورهای سرشناس در این رقابت ها حضور پیدا نکردند و مسئولان فدراسیون نیز اعلام کردند که آنها را دیگر در اردوهای تیم ملی راه نخواهند داد. به همین دلیل برخی از بوکسورها در این مدت که اردوها برگزار شده بود در اردوها حضور نداشتند.

وی افزود: پیش از اعزام تیم ملی به تورنمنت بلغارستان مسئولان کمیته ملی المپیک در اردوها حضور پیدا کردند و با پا در میانی از ناطق نوری خواستند تا آنها را دوباره به اردوی تیم ملی دعوت کنند. خوشبختانه رئیس فدراسیون نیز لطف کردند و آنها را دوباره به اردوی تیم ملی دعوت کردند.

سرمربی تیم ملی در ادامه گفت: هفته گذشته مظاهری و دلاوری با رئیس فدراسیون گفت وگو کردند و پس از آن ناطق نوری نیز مجوز حضور آنها در اردوها را صادر کردند که ما نیز آنها را به اردوها دعوت کردیم. آنها قرار است از ۱۵ فروردین در کنار ملی پوشان حضور داشته باشند.

احدی در ادامه صحبت های خود از مسئولان فدراسیون گلایه کرد و گفت: تیم ملی در حالی قرار بود هفته گذشته راهی تورنمنت آذربایجان شود که کوتاهی برخی از مسئولان فدراسیون در وظایف خود باعثشد تا ملی پوشان از حضور در تورنمنت جاده ابریشم جا بمانند، اما حالا شاهدیم که همایون اردلان که باعثشد تیم نتواند در تورنمنت آذربایجان شرکت کند سرپرست تیم اعزامی به مسابقات جهانی جوانان است. این برای ما خیلی تعجب آور است که چرا مسئولان فدراسیون به جای اینکه فرد خاطی را تنبیه کنند او را با اعزام به بلغارستان تشویق هم می کنند.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار