|
|
کدخبر: ۱۴۶۳۹۹

گزارش تمرین استقلال

تمرین تیم فوتبال استقلال در غیاب سیاوش اکبرپور و با حضور امیرحسین صادقی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، تمرین تیم فوتبال استقلال عصر امروز از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی برگزار شد.

این تمرین در حالی انجام شد که سیاوش اکبرپور غایب بود و حنیف عمران زاده و مهدی رحمتی با ۴۰ دقیقه تأخیر به ورزشگاه رسیدند. عمران زاده مدعی بود که در اتوبان نیایش تصادف شدیدی صورت گرفته و به همین دلیل این دو نفر با تأخیر به محل تمرین رسیدند.

* قبل از آغاز تمرین دو رأس گوسفند به مجموعه ورزشی آزادی آورده شده بود که امیرحسین صادقی وقتی از رختکن خارج شد، گفت: این گوسفندهایی که می بینید من آوردم. بازیکن با تعصب یعنی من. ببینید که من خواستم این گوسفندها اینجا قربانی شود.

* سرمربی تیم استقلال وقتی دید قرار است گوسفند قربانی شود از بازیکنان تیمش خواست دور آن جمع شده و با یک صلوات این کار انجام شود. نکته جالب اینجا بود که ساموئل هافبک استقلال تنها شخصی بود که به قربانی گوسفند اعتنایی نداشت و از دور با تعجب این صحنه را نگاه می کرد. از سوی دیگر کبه مهاجم سیه چرده استقلال نیز مدعی بود چرا باید این کار انجام شود. او که از این کار تعجب کرده بود گفت باید در زمین حرف مان را بزنیم که مهاجم شماره ۹ استقلال با خنده به کبه گفت این گوسفند را برای مهاجمان قربانی کردند.

* امیرحسین صادقی امروز با ماسک مخصوص به محل تمرین آمد و در حالی که بینی خود را بسته بود با این وسیله تمرین کرد. وی به محض حضور در زمین به سمت کادر فنی استقلال رفت و شرایطش را برای آنها توضیح داد.

* مهرداد اولادی دیگر بازیکنی بود که در جمع بازیکنان صحبت می کرد. وی می گفت از بس بازی نکردیم مصاحبه کردن هم یادمان رفته است و به جای کلمه چهارشنبه سوری در مصاحبه ام گفتم سیزده به در.

* هاشم بیک زاده نیز از فرصت استفاده کرده بود و با فرزند پژمان نوری شوخی می کرد. او در حاشیه تمرین امروز به فرزند نوری پنالتی می زد.

* دکتر نوروزی نیز در تمرین امروز آبی پوشان حضور داشت و برای دقایقی با بازیکنان این تیم صحبت کرد. وی پس از حدود ۴۰ دقیقه محل تمرین را ترک کرد.

* در بخش اول تمرین بازیکنان زیر نظر حاج قاسم به گرم کردن بدن های خود پرداخته و سپس در گروه های چند نفره بازی آقا وسط را انجام دادند. بخش دیگر تمرین امروز به فوتبال تحت فشار در قالب ۳ تیم اختصاص داشت که بازیکنان آن را زیر نظر کادر فنی پشت سر گذاشتند. در این بخش قلعه نویی توصیه های لازم را به بازیکنان گوشزد می کرد.

* بعد از گذشت یک ساعت از تمرین آندرانیک تیموریان خود را به محل تمرین رساند و با بازیکنان و کادر فنی استقلال خوش و بش کرد. این بازیکن به این دلیل در تمرینات یکی دو روز گذشته شرکت کرده که به هم تیمی هایش روحیه بدهد.

* منصور پورحیدری، شاهرخ بیانی و سیروس دین محمدی در تمرینات امروز آبی پوشان حاضر بودند.

اعضای تیم فوتبال استقلال فردا ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه برای بازی با الجزیره به اردو خواهند رفت.

دیدار تیم های استقلال و الجزیره امارات روز سه شنبه از ساعت۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام / ن

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار