|
|
کدخبر: ۱۴۶۴۹۵

جام جهانی کشتی آزاد - آمریکا

خبرگزاری تسنیم: تیم مغولستان با شکست تیم هند به مقام پنجمی جام جهانی کشتی آزاد رسید و ارمنستانی ها نیز آخر شدند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، در پایان مرحله گروهی رقابت های جام جهانی کشتی آزاد تیم ملی کشتی آزاد ایران و روسیه با قرار گرفتن در صدر گروه خود توانستند بالاتر از سایرین راهی فینال رقابت ها شوند.

در این مسابقات که از شنبه شب در سالن فوروم لس آنجلس با حضور ۱۰ تیم برتر مسابقات جهانی در دو گروه ۵ تیمی آغاز شده در نهایت تیم ایران و روسیه عناوین نخست گروه اول و دوم را از آن خود کردند.

در گروه اول پس از ایران آمریکا دوم شد. هند نیز هرچند یک کشتی گیر در وزن ۱۲۵ کیلوگرم در اختیار نداشت در رده سوم ایستاد تا برای کسب مقام پنجمی امیدوار باشد. ترکیه نیز که نفرات اصلی خود را در اختیار نداشت در گروه اول چهارم شد. ارمنستانی ها نیز که دوید صفریان سرشناس و دارنده مدال طلای جهان را در تیم خود نمی دیدند در نهایت در مکان آخر و پنجمی ایستادند.

در گروه دوم نیز روسیه با اقتدار در مکان اول قرار گرفت. البته این تیم از نفرات اصلی خود بهره نمی برد. اوکراینی ها نیز که تیم خوبی در اختیار دارند در مکان دوم گروه دوم ایستادند. مغولستان که در دیدار اول برابر روسیه این تیم را خیلی آزار داد در نهایت در جایگاه سومی قرار گرفت. ژاپنی ها نیز چهارم شدند و تیم گرجستان هم هرچند الدار کورتانیدزه را در اختیار داشت اما در نهایت در مکان پنجمی قرار گرفت.

مغولستان پنجم شد، هند ششم

تیم هند و مغولستان در گروه های خود در پایان مرحله گروهی به مقام سومی رسیدند. این دو تیم برای تعیین تیم پنجم جام جهانی با همدیگر رقابت کردند که در این دیدار این تیم مغولستان بود که در نهایت با حساب ۵ بر ۳ و با امتیاز فنی ۲۴ بر ۱۴ مقابل هندی ها پیروز شد و عنوان پنجمی جام جهانی را از آن خود کرد. از نکات جالب توجه این دیدار پیروزی آمیت کومار هندی مقابل بوتبولد نومین مغول که موفق شده بود ویکتور لبدوف را ببرد، بود.

ترک ها با شکست ژاپن هفتم شدند

دو تیم چهارم گروه بندی مرحله اول نیز برای تعیین تیم هفتم جام جهانی با هم پیکار کردند. در این دیدار تیم ملی کشتی آزاد ترکیه با بهره گیری از نفرات جوان و آینده دار خود که در جام جهانی به آنها میدان داده بود توانست با حساب ۶ بر ۲ و امتیاز فنی ۲۷ بر ۱۴ تیم ژاپن را شکست دهد تا به این ترتیب صاحب مقام هفتمی در جام جهانی کشتی آزاد شود.

نهمی به گرجستان رسید

تیم های آخر مرحله گروهی جام جهانی نیز برای تعیین تیم نهم جام جهانی با هم مصاف کردند. گرجستان در این دیدار در پایان با ارمنستان به تساوی ۴ بر ۴ رسید اما با توجه به امتیاز فنی ۲۵ بر ۲۰ این تیم مقابل ارمنستانی ها این تیم گرجستان بود که نهم شد تا ارمنستانی ها در جام جهانی آخر شوند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار