|
|
کدخبر: ۱۴۶۵۲۹

به گزارشخبرگزاری فارسو به نقل از فدراسیون کشتی، در روز پایانی رقابت های جام جهانی کشتی آزاد که در لس آنجلس آمریکا برگزار شد، رده بندی تیم های اول تا دهم مشخص شد.

در دیدار رده بندی این مسابقات آمریکا میزبان مسابقات با نتیجه ۷ بر یک از سد اوکراین گذشت و به مقام سوم رسید. در یکی از مهمترین مسابقات این دیدار فاستر از آمریکا در وزن ۸۶ کیلوگرم ابراگیم آلداتوف قهرمان جهان از اوکراین را با نتیجه ۷ بر ۲ شکست داد. فاستر پیش از این نیز موفق به شکست احسان لشگری شده بود.

مغولستان، هند را ۵ بر ۳ شکست داد و به مقام پنجم رسید. ترکیه و ژاپن که در گروه خود چهارم شده بودند، مقابل هم صف آرایی کردند که ترکیه با نتیجه ۶ بر ۲ حریف آسیایی خود را از پیش رو برداشت و در مکان هفتم قرار گرفت.

تیم های گرجستان و ارمنستان نیز برای کسب عنوان نهمی دیدار کردند که حاصل کار تساوی ۴ بر ۴ بود، اما گرجستان به دلیل امتیاز مثبت بیشتر به مقام نهم رسید.

ایران نیز در فینال با غلبه بر روسیه با نتیجه ۶ بر ۲ به عنوان قهرمانی دست یافت.

* رده بندی پایانی جام جهانی کشتی آزاد به شرح زیر است:

۱ - ایران

۲ - روسیه

۳ - آمریکا

۴ - اوکراین

۵ - مغولستان

۶ - هند

۷ - ترکیه

۸ - ژاپن

۹ - گرجستان

۱۰ - ارمنستان

* آزادکاران بامداد چهارشنبه به کشور باز می گردند

اعضای تیم ملی کشتی آزاد ایران پس از کسب سومین عنوان قهرمانی پیاپی در جام جهانی کشتی آزاد در لس آنجلس آمریکا بامداد چهارشنبه ۲۸ اسفندماه به کشور باز می گردند.

آزادکاران کشورمان پس از کسب این افتخار ساعت ۲:۳۰ روز چهارشنبه هفته جاری از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) به کشور باز خواهند گشت.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار