|
|
کدخبر: ۱۴۶۵۷۲

مدیر سابق تیم ملوان بندر انزلی گفت: در مورد شایعات صحبتی نخواهم کرد زیرا ملوان برای سه بازی باقی مانده به آرامش احتیاج دارد مردم بندر انزلی خود آنقدر باهوش هستند بدانند که راست می گوید و که دروغ.

صادق درودگر در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در مورد وضعیت ملوان و شایعات این روزهای این تیم بیان کرد: شخصاً تا به الآن به دلیل آرامش ملوان سعی کرده ام صحبتی نکنم و با سکوت خود به این تیم با ریشه کمکی کرده باشم و آرزو کنم با توجه به مشکلاتی که تیم ملوان با آن دست و پنجه نرم می کند بتواند در این سه بازی باقی مانده پیش رو موفق باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: اعتنایی به صحبتهایی که در جراید می شود نمی کنم هر که اهانتی، افترایی و یا بی حرمتی بکند مردم و بخصوص مردم بندر انزلی به آن اندازه باهوش هستند که بتوانند تشخیص دهند و خود آنها به این مسائل پاسخ دهند.

مدیر سابق ملوان در پایان اظهار کرد: باید به تیم ملوان بندر انزلی کمک شود تا مشکلاتش را بتوانند برطرف کنند این تیم تیمی بزرگ و با ریشه است هر حرفی بخواهم بزنم برای این تیم تنش ایجاد می کند و سه بازی باقیمانده این تیم را تحت الشعاع قرار می دهد صحبتی نخواهم کرد تا این سه بازی در آرامش انجام شود و نتیجه به امید خدا به نفع ملوان باشد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار