|
|
کدخبر: ۱۴۶۶۷۰

نه نایب رئیس هستم نه مدیر فنی تیم های ملی

نایب رئیس فدراسیون بوکس گفت: تصمیم گرفتم که دیگر با فدراسیون همکاری نکنم و به همین دلیل نه نایب رئیس هستم نه مدیر فنی تیم های ملی.

به گزارشخبرگزاری فارس، اردوی تیم ملی بوکس از ۱۵ فروردین ماه برای اعزام به بازی های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون آغاز خواهد شد و کادر فنی تیم ملی ۳۳ بوکسور را به اردو دعوت کرده که در این میان اسامی برخی از بوکسورهای که از تیم ملی کنار گذاشته بودند دیده می شود.

در بین نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی نام علی مظاهری و جاسم دلاوری نیز وجود دارد که نفرات نام برده به دلیل غیبت در مسابقات قهرمانی کشور در طول این چند ماه به اردوی تیم ملی دعوت نشده بودند و مسئولان فدراسیون نیز مدعی بودند که دیگر به هیچ عنوان آنها را به تیم ملی دعوت نخواهند کرد.

منوچهر مقصودی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در واکنش به دعوت ملی پوشان اخراج شده به اردوی تیم ملی، اظهار داشت: متأسفانه شنیدم به دستور احمد ناطق نوری بوکسورهایی که در مسابقات قهرمانی کشور غایب بودند به تیم ملی دعوت شده اند. یکی از مشکلات ما همین است که نظم در این فدراسیون وجود ندارد. شنیده ام مسئولان کمیته ملی المپیک پادرمیانی کرده اند و رئیس فدراسیون هم با حضور آنها در اردوهای تیم ملی موافقت کرده است.

نایب رئیس فدراسیون بوکس در ادامه خاطرنشان کرد: تصمیم گرفته ام که دیگر با فدراسیون بوکس همکاری نکنم. البته خودم چنین تصمیمی را گرفته ام و این تصمیم ارتباطی به مسئولان فدراسیون و وزارت ورزش ندارد. ۲۴ سال شبانه روز برای این رشته زحمت کشیدم بدون اینکه پولی از این فدراسیون دریافت کنم. متأسفانه در این مدت حرف هایی علیه من زدند که چنین تصمیمی را گرفته ام که دیگر با فدراسیون بوکس همکاری نکنم. بعد از حضور در برنامه خط قرمز به این نتیجه رسیدم که فرصت را به جوان ترها بدهم و با فدراسیون بوکس دیگر همکاری نکنم.

نایب رئیس فدراسیون بوکس در ادامه خاطرنشان کرد: واقعیت این است چون هنوز تکلیف ناطق نوری مشخص نیست و او در حال حاضر رئیس فدراسیون محسوب نمی شود من هم ترجیح دادم تا زمانی که اوضاع و احوال ناطق نوری مشخص نشده دیگر مدیر فنی تیم های ملی و نایب رئیس فدراسیون نباشم.

وی افزود: مدتی است که به تیم ملی هم سر نمی زنم تا تکلیف ناطق نوری مشخص شود و به همین دلیل از نفرات دعوت شده به تیم ملی خبری ندارم.

نایب رئیس فدراسیون بوکس در ادامه گفت: من علاوه بر اینکه در طول این سال ها هیچ گونه حقوقی از فدراسیون دریافت نکرده ام مبلغی هم از جیبم برای این رشته خرج کردم. متأسفانه در این مملکت قدردان نیستند و به همین دلیل دیگر تمایلی ندارم با این فدراسیون همکاری کنم. البته ناگفته نماند که ناطق نوری هم در طول این سال ها زحمات زیادی برای بوکس کشیده است.

مقصودی در ادامه خاطرنشان کرد: دیگر با این فدراسیون همکاری نخواهم کرد هر چند که ناطق نوری از این تصمیم من ناراحت شده، اما به او گفته ام که اول باید تکلیف او مشخص شود و پس از آن در مورد فعالیتم در این رشته تصمیم بگیرم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا زمان مجمع برای برگزاری انتخابات فدراسیون مشخص شده است یا خیر، گفت: تا به امروز مجمعی را برگزار نکرد ه اند و هنوز تکلیف سرپرست فدراسیون نیز مشخص نشده است. مسئولان ورزش منتظر هستند تا تکلیف ناطق نوری مشخص شود تا پس از آن بعد از پایان تعطیلات سال جدید زمان برگزاری انتخابات فدراسیون را اعلام کنند.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار