|
|
کدخبر: ۱۴۶۷۲۷

برمک در گفت وگو با فارس:

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: ما در تعطیلات لیگ اردوی آمادگی برگزار کردیم که خیلی از تیم ها این کار را نکردند و همین موضوع نشان داد که چقدر سه بازی باقیمانده برای ما مهم است که حرف و حدیثی برای ما به وجود نیاید.

کوروش برمک در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در خصوص اردوی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در کرج و تمرینات این تیم در تبریز گفت: ما اردوی خوبی را در کردان کرج برگزار کردیم و توانستیم اهدافی که داشتیم را در این اردو پیاده کنیم و در حال حاضر هم در تبریز تمرینات مان را انجام می دهیم و تا ۲۸ اسفند تمرینات مان را ادامه می دهیم و روزهای ۲۹ اسفند و اول فروردین را تعطیل می کنیم تا بازیکنان به استراحت بپردازند و از دوم فروردین تمرینات مان را آغاز می کنیم تا برای بازی با ملوان آماده شویم.

وی در مورد تعطیلی لیگ و ضرری که این تعطیلی به تیم های لیگ برتری رسیده است، افزود: این ضرر نه تنها شامل حال تیم ما بلکه برای سایر تیم ها هم وجود داشته اما چاره ای نیست و باید با آن کنار بیاییم. البته باید قبول کنیم که برای تیمی مثل تیم ما که روند صعودی داشت سکته ایجاد شده در لیگ از نظر روانی کار ما را سخت تر کرده است. البته در این مدت هم یک بدنسازی سنگین انجام دادیم و برای بازیکنان هم سخت بود که در حالی که سه بازی باقی مانده تا لیگ تمام شود ۴۰ روز وقفه ایجاد شود.

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در مورد دیدار این تیم مقابل ملوان هم اظهار داشت: ملوان تیم خوبی است اما فکر می کنم با شرایطی که در بحثمدیریت برای تیم به وجود آمده ملوان دچار چالش هایی شده است و شاید اگر این اتفاق نمی افتاد ملوان سیر صعودی اش را ادامه می داد.

برمک در پاسخ به این سؤال که گسترش فولاد از سه بازی باقیمانده اش باید دو دیدار را مقابل تیم های مدعی قهرمانی انجام دهد و آیا این موضوع کار آنها را سخت تر خواهد کرد یا نه، تصریح کرد: با شرایط تمرینی که ما داریم مشخص است که این سه بازی برای ما بسیار مهم است. در تعطیلات لیگ اردوی آمادگی برگزار کردیم که خیلی از تیم ها این کار را نکردند و همین موضوع نشان داد که چقدر سه بازی باقیمانده برای ما مهم است که حرف و حدیثی برای ما به وجود نیاید. ما قصد داریم بازیکنانمان را از نظر روانی به حدی برسانیم که بدانند این سه بازی برای باشگاه گسترش فولاد تبریز بسیار مهم است.

وی در پایان در مورد اینکه دوست دارد چه تیمی قهرمان لیگ برتر شود، گفت: من پرسپولیس را دوست دارم اما برایم مهم نیست این تیم یا هر تیم دیگری قهرمان شود و تنها چیزی که برایم مهم است تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز است و ما فقط باید به این تیم فکر کنیم نه چیزی دیگر.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار