|
|
کدخبر: ۱۴۶۷۵۷

در پی قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد در رقابت های جام جهانی؛

روسای قوه مجریه، مقننه و وزیر ورزش پیام تبریک خود را به کشتی گیران آزادکار کشورمان اعلام داشتند.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،رئیس جمهور در پیامی خطاب به مربیان، دست اندرکاران و قهرمانان تیم ملی کشتی آزاد، قهرمانی این تیم در رقابت های جام جهانی کشتی آزاد در آمریکا را به آنها، جامعه ورزشی کشور و مردم شریف ایران تبریک گفت.

در متن پیام حجت الاسلام والمسلمین " حسن روحانی " آمده است:
"
" بسم الله الرحمن الرحیم "

قهرمانی ارزشمند ملی پوشان کشتی آزاد در رقابت های جام جهانی آمریکا نشان از شایستگی و توانمندی جوانان برومند ایران عزیز دارد که همواره با عشق و ایمان خالصانه خود پرچم عزت و بزرگی این ملت را بر بلندای سکوهای افتخار برافراشته اند.

اینجانب ضمن قدردانی و تشکر از تلاش های همه مربیان، دست اندرکاران و خصوصاً قهرمانان تیم ملی کشتی آزاد، این موفقیت غرورآفرین را به کشتی گیران، خانواده های محترم ایشان، جامعه ورزشی کشور و مردم شریف ایران تبریک گفته و استمرار پیروزی و سربلندی همه قهرمانان و ورزشکاران را از خداوند متعال خواستارم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران»




**پیام تبریک رئیس مجلس شورای اسلامی

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در رقابت های جام جهانی آمریکا را تبریک گفت.

- متن کامل این پیام به شرح زیر است:

قهرمانی افتخار آمیز تیم ملی کشتی آزاد جمهوری اسلامی ایران در رقابت های جام جهانی آمریکا موجب شادی و غرور گردید.

کسب مقام قهرمانی در این پیکارها در حالی بدست آمد که تمامی کشورهای صاحب نام حضور داشتند و جوانان ایرانی با همت و غیرت خویش نشان دادند در تمامی عرصه ها فراتر از نام ها و جنجال آفرینی ها می توانند به پیروزی بزرگ دست یابند. آفرین و درود بر همه این عزیزان باد که دلت ملت بزرگ ایران را در آستانه آغاز سال جدید شاد کردند و عیدی بزرگی به ملت دادند.

اینجانب از سوی خود و نمایندگان مجلس شورای اسلامی کسب این افتخار بزرگ را به ملت بزرگ ایران، جامعه ورزشی کشور، ورزشکاران و کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد تبریک گفته، امیدوارم جوانان دلاور کشورمان در تمامی عرصه ها پیروز و موفق باشند.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی




**پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان

بدنبال قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی آزاد ایران در مسابقات جام جهانی آمریکا وزیر ورزش و جوانان در پیامی این موفقیت ارزشمند را به مردم، جامعه ورزش و خانواده کشتی تبریک گفت.

در پیام وزیر " محمود گودرزی " آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

" قهرمانی پر افتخار ملی پوشان کشتی کشورمان در رقابت های جام جهانی آمریکا بار دیگر شایستگی و توانمندی ورزشکاران ایران سربلند را به جهانیان نشان داد و ثابت کرد جایگاه و لیاقت جوانان کشورمان قرار گرفتن بر بالاترین سکوهای جهانی است.

اینجانب به عنوان یار و همراه و خادم ورزش و جوانان ایران کسب مقام نخست رقابت های جام جهانی کشتی و افزودن این برگ زرین بر کارنامه افتخارات ملت سرفراز ایران اسلامی را به محضر رهبر معظم انقلاب، ریاست محترم جمهوری، ملت شریف ایران، ورزشکاران، مربیان و سرپرستان دلسوز کشتی تبریک و شادباش می گویم. "


**پیام تبریک رئیس کمیته ملی المپیک

کیومرت هاشمی روز دوشنبه ضمن تبریک موفقیت کشتی گیران ایرانی در رقابت های جام جهانی اظهار داشت: در این مسابقات جمعیت بسیار
زیادی از ایرانیان پرچم جمهوری اسلامی ایران را برپا داشتند که این موضوع در مجامع بین المللی اثر گذاشت.

همچنین کمیته ملی المپیک با صدور پیامی قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد در رقابت های جام جهانی کشتی آزاد در لس آنجلس آمریکا را تبریک گفت در بخشی ازپیام تبریک کمیته ملی المپیک آمده است: امروز مبارزات جانانه و مردانه کشتی گیران کشورمان در میدان بزرک جام جهانی نشان داد ورزشکاران ایران عزیز در همه حال برای به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس کشورشان از جان و دل مایه می گذارند لذا ضمن تبریک قهرمانی کشتی گیران آزادکار به تمام این عزیزان اعم از مسئولین - قهرمانان - کادر فنی و پشتیبانی و همچنین تماشاگران ایرانی حاضر در سالن خسته نباشید گفته و اعلام می داریم کمیته ملی المپیک با تمام توان از این رشته ملی و بومی که همیشه مایه مباهات و افتخارآفرینی ایران عزیز بوده است حمایت و پشتیبانی خواهد کرد.



**پیام تبریک فدراسیون فوتبال

فدراسیون فوتبال در پیامی قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی آزاد کشورمان را در رقابتهای جام جهانی تبریک گفت.
در این پیام آمده است: کسب مقام نخست در مسابقات جام جهانی کشتی آزاد در آمریکا توسط دلاورمردان تیم ملی کشتی آزاد ایران، نشان از اقتدار و توانمندی هایی ورزشکاران ایران زمین است.

ایستادن در سکوی قهرمانی بهانه ای برای تبلور خصائص پهلوانی جوانان غیرتمند و تلاشگر ایران عزیز در عرصه های بین المللی است.

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک صمیمانه به مدیران ورزش کشور، مسئولین فدراسیون کشتی و ملی پوشان و کادر فنی تیم ملی کشتی ضمن تشکر از تلاش های شبانه روزی این عزیزان، آرزوی موفقیت و بهروزی در تمامی عرصه های بین المللی را برای همه تلاشگران عرصه ورزش و به خصوص کشتی گیران غیور کشور دارد.

انتهای پیام /


ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار