|
|
کدخبر: ۱۴۶۸۳۸

خبرگزاری تسنیم: سرمربی آرژنتینی بارسلونا پس از پیروزی قاطعانه تیمش برابر اوساسونا به تمجید از هموطن خود که بیشترین سهم را در این پیروزی داشت، پرداخت.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، خراردو مارتینو، سرمربی بارسلونا پس از پیروزی ۷ بر صفر تیمش برابر اوساسونا که فاصله میان آبی واناری پوشان کاتالونیا با رئال مادرید صدرنشین را در آستانه ال کلاسیکو به ۴ امتیاز کاهش داد تمجید ویژه ای از لیونل مسی انجام داد.

مسی در این بازی که با ثبت مقتدرانه پیروزی کاتالان ها در سال ۲۰۱۴ همراه بود، هت تریک کرد تا شمار گل هایش در پیراهن بارسلونا را به عدد ۳۷۱ رسانده و به برترین گلزن تاریخ این تیم تبدیل شود.

خرارد مارتینو در تمجید از شاهکار هموطن خود اظهار داشت: فکر نمی کنم که لازم باشد درباره مسی چیزی گفته شود. او باز هم به ارائه چنین بازی هایی ادامه می دهد و باز هم رکورد خواهد شکست.

مارتینو تاکید کرد پیروزی تیمش برابر اوساسونا روی ذهنیت او برای انتخاب مهره های ترکیب اصلی بازی هفته آینده در خانه رئال مادرید تاثیر نگذاشته است. وی افزود: این بازی هیچ گونه شک و تردیدی در ذهن من در آستانه بازی در برنابئو به وجود نیاورده است. نمایش تیم در این بازی روی نگرش و طرز تفکر من درباره بازی که باید در خانه رئال مادرید ارائه کنیم، تاثیری نگذاشته است. چیزی که در ذهن من می گذرد ربطی به نتیجه ای که برابر اوساسونا گرفته ایم ندارد و من پیش از این تیمی که قرار است در ال کلاسیکو به میدان برود را انتخاب کرده ام.

مارتینو تصریح کرد: اینکه در آستانه بازی مهمی مانند ال کلاسیکو چنین نمایشی داشته باشید مهم و خوب است اما این نتیجه ما را فریب نخواهد داد. ۷ بر صفر بردن کار آسانی نیست اما این نتیجه نباید باعثشود که در عرض یک هفته بازی فاجعه آمیزمان به یک بازی تماشایی تبدیل شده است. بارسلونا تیمی پر از مهره های مهم است و طبیعتاً تعدادی از آنها باید نیمکت نشین شوند. انتخاب اینکه کدام بازیکنان باید در ترکیب قرار بگیرند کار سختی است، چون همه بازیکنان من خوب هستند اما با این حال نتیجه بازی مان برابر اوساسونا ذهن مرا برای انتخاب ترکیب اصلی بازی برابر رئال مادرید منحرف نخواهد کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار