|
|
کدخبر: ۱۴۶۹۶۷

خبرگزاری تسنیم: رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرد، نلو وینگادا در تیم المپیک ایران از کمک دستیاران ایرانی و خارجی بهره خواهد برد.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، علی کفاشیان پس از امضای قرارداد نلو وینگادا در نشستی خبری اظهار داشت: بعد از مطالعاتی که داشتیم و با توجه به هدف بسیار مهم ما که رفتن تیم امید به مسابقات المپیک است سعی کردیم تا یک مربی با کارنامه قوی و تجربیات خود را انتخاب کنیم.

وی افزود: پس از مطالعات زیاد بر روی مربیان داخلی و خارجی نلو وینگادا با توجه به سابقه کار در تیم المپیک پرتغال انتخاب شد. که توانسته این تیم را به مقام چهارم دنیا برساند. این مربی مدت زیادی با تیم رده جوانان و تیم های ملی کشورهای مختلف کار کرده است.

رئیس فدراسیون فوتبال تأکید کرد: قرارداد وینگادا به مدت یک سال و به مبلغ ۳۶۰ هزار دلار خواهد بود که در چهار قسط به او پرداخت خواهد شد و در صورت صعود تیم ملی ایران به المپیک پاداش های ویژه ای به او پرداخت خواهدشد.

کفاشیان در ادامه به اهمیت داشتن یک تیم المپیک پر قدرت اشاره کرد و گفت: وینگادا برای حضور در تیم المپیک هم دستیار ایرانی خواهد داشت و هم دستیار خارجی. این مسئله خواسته خود وینگادا هم بوده است.

ادامه دارد…

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار