|
|
کدخبر: ۱۴۷۰۲۴

برند پرسپولیس پیشکسوتانش هستند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی دانم چرا وزارت ورزش هر سازی که دوست دارد، می زند.

ضیا عربشاهی پس از جلسه امروز در وزارت ورزش در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارساظهارداشت: در جلسه امروز هیچ اتفاقی نیفتاد و به نظرم همه تا حدود زیادی سرکار بودیم و زیاد نباید به این جلسه دلمان را خوش کنیم چون هیچ اتفاقی نیفتاد.

وی افزود: باشگاه پرسپولیس متعلق به مردم و هوادارانش است و در کنارش متعلق به پیشکسوتان، این پیشکسوتان یک عمر در این تیم زحمت کشیده اند، آن موقعی که ما بازی می کردیم تا سال ۷۲ مسئولان وزارت ورزش کجا بودند تا تیم را واگذار کنند؟

عربشاهی ادامه داد: این همه پرسپولیس طرفدار داشت حالا وزارت ورزش صاحب پیدا کرده و می خواهد این تیم را به دوستان خود بدهد؟ تا الان اقتصاد کجای پرسپولیس بوده که الان با بهانه اقتصاد می خواهند تیم را از هوادارانش و پرسپولیس بگیرند؟ من نمی دانم چرا وزارت ورزش هر سازی که دوست دارد می زند.

عربشاهی ادامه داد: آقایان باشگاه متعلق به پرسپولیسی هاست، برند پرسپولیس پیشکسوتانش هستند، امروز هم به هیچ نتیجه ای نرسیدیم و آقایان بدانند بی خود شکم خود را صابون نزنند، ما چند راه به آقایان گفته ایم ولی هیچکدام را قبول نکردند که باید این اتفاق بیفتد در غیر اینصورت به مشکل برمی خوریم چون این تیم متعلق به پیشکسوتان است و همه باید بدانیم که نباید با دور زدن پیشکسوتان تیم را به کسانی دیگر که دلمان می خواهد بدهیم.

انتهای پیام / ن

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار