|
|
کدخبر: ۱۴۷۰۷۵

رییس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان خراسان شمالی گفت: در اسفراین میزبان مسابقات بین المللی کشتی با چوخه هستیم.

یوسف امیری هنامه در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهار داشت: مسابقات جام نوروزی بین المللی کشتی با چوخه در روز سیزدهم فروردین ماه در اسفراین برگزار می گردد.

وی در خصوص کشورهای شرکت کننده در این دیدار بیان کرد: کشورهای آذربایجان، گرجستان، ترکیه و ایران در این مسابقات شرکت می کنند و در مقابل هم به رقابت می پردازند.

امیری درباره آمادگی لازم برای میزبانی مسابقات تصریح کرد: برای میزبانی از شرکت کنندگان در این مسابقه از آمادگی کامل برخورداریم و با مشکلی مواجه نیستیم.

وی در خصوص حمایت های مالی برای برگزاری مسابقات بین المللی اظهار داشت: اسپانسرها برای برگزاری این مسابقات استقبال گرمی داشتند و با ما همکاری لازم را به عمل آوردند.

یوسف امیری هنامه درپایان در خصوص جوایز در نظر گرفته شده خاطرنشان کرد: جوایز متعددی در نظر گرفته ایم ولی تاکنون به نتیجه قطعی نرسیدیم.

گفتنی است، در اقصی نقاط شهرستان مسابقات انتخاباتی تیم کشتی با چوخه انجام می گیرد و در روز هشتم فروردین در بجنورد مقابل هم به رقابت می پردازند ونفرات برتر تیم های شرکت کننده در مسابقات بین المللی کشتی با چوخه حضور پیدا می کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار