|
|
کدخبر: ۱۴۷۳۸۵

لیگ از تمام رقابت ها مهم تر است

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید این تیم را کامل ترین تیمی دانست که تاکنون هدایت آن را برعهده داشته است.

به گزارشخبرگزاری فارس، کارلو آنچلوتی در نشست خبری پیش از دیدار امشب تیمش مقابل شالکه اظهار داشت: تغییرات کمی در ترکیب تیم می دهیم زیرا در دو بازی قبلی فشار زیادی به بازیکنان وارد شد. همچنین باید به آلمان سفر کنیم و استراحت کمی داریم. بنابراین زمان خوبی است که برخی بازیکنانمان استراحت کنند. تیم های مختلفی را هدایت کرده ام و مقایسه بین آنها سخت است اما این تیم همه چیز دارد. رئال از تجربه، جوانی، شخصیت و… برخوردار است و می توان گفت که کامل ترین تیمی است که تاکنون با آن کار کرده ام.

وی ادامه داد: همیشه بارسلونا را تیم قدرتمندی می دانستم. شاید آنها مشکلاتی داشته باشند اما در بازی های اخیرشان عالی کار کرده اند. ال کلاسیکو یک بازی پایاپای خواهد شد. بنزما نمی تواند امشب بازی کند اما امیدواریم که برای دیدار یکشنبه شب مقابل بارسلونا برگردد.

سرمربی بارسلونا خاطرنشان کرد: پاسخ دادن به این سوال که آیا آینده ام به اتفاقاتی که از حالا تا ژوئن می افتد، بستگی دارد یا نه، کار سختی است. تمام توانم را به کار می بندم و از اینکه اینجا هستم خوشحالم. ماندن مربیان در تیم به نتایج بستگی دارد. فوتبال امروز اینگونه است. در حال حاضر لیگ از همه مسابقات مهم تر است زیرا برتری کمی نسبت به رقیبان داریم. این مسئله در کوپا دل ری یا لیگ قهرمانان وجود ندارد.

وی اضافه کرد: تیم در شرایط خوبی قرار دارد. باید امشب بازی خوبی به نمایش بگذاریم، مسابقه مهمی در لیگ قهرمانان است زیرا پیروزی در این مسابقه به ما اعتماد به نفس می دهد. باید به کارمان، رقابت و رقیبمان احترام بگذاریم. موراتا، خسه و رونالدو را در خط حمله قرار می دهم. خسه خوش شانس است. من مجبور بودم تا ۳۰ سالگی منتظر باشم تا در اولین نشست خبری ام در لیگ قهرمانان حاضر شوم اما او فقط ۲۱ ساله است.

آنچلوتی گفت: بنزما بازیکن بسیار مهمی برای ما است نه تنها به خاطر اینکه گل می زند بلکه به خاطر شیوه بازی اش. باید ببینیم چگونه به درمان پاسخ می دهد و اگر نتوانیم او را در ال کلاسیکو به میدان بفرستیم، از بازیکن دیگری استفاده می کنیم.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار