|
|
کدخبر: ۱۴۷۴۶۶

گلم به پرسپولیس زیباترین گل زندگی ام بود

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ۳ بازی سخت داریم اما انشالله قهرمان می شویم.

به گزارشخبرگزاری فارس، محمدرضا خلعتبری در گفت وگویی در خصوص بهترین گل سال ۹۲ و حواشی فوتبالی در این سال صحبت هایی مطرح کرد که در زیر می خوانید:

* خیلی از اهالی فوتبال گلی که روی پاس زیبای پیام صادقیان به ملوان زدی را بهترین گل سال ۹۲ می دانند. نظرت در این باره چیست؟

به نظرم این گل یک گل تاکتیکی بود البته از پاس زیبای پیام صادقیان هم نباید بی تفاوت بگذریم چون یک پاس فوق العاده ای داد و خودم هم فکر نمی کردم اینطور پاسی به من برسد و من هم نهایت استفاده را از این پاس کردم و توانستم برای تیمم گل بزنم. از همه شیرین تر برای من این بود که گلم ۳ امتیازی بود و باعثپیروزی تیمم شدم و از اینکه اهالی فوتبال این گل را بهترین گل سال ۹۲ می دانند خوشحالم. به نظرم امسال گل های قشنگ دیگری هم زده شد مثل گلی که وریا غفوری به استقلال زد البته گل های قشنگ دیگری هم در لیگ امسال زده شد اما فکر می کنم گل غفوری هم می توانست یکی از بهترین گل ها باشد.

* تعریف تو از یک گل زیبا چیست؟ فکر می کنی چه گلی، گل زیباییست؟

به نظر من گلی که روی کارهای تاکتیکی انجام می شود قشنگ تر است. گلی هم که به ملوان زدم به نظرم یک گل تاکتیکی بود و شاید یکی از گل های زیبای سال ۹۲ همان باشد چون واقعا کار ما تاکتیکی و تمرین شده بود.

* از بین گل هایی که در چند سال بازیگری ات در فوتبال زده ای کدام گل را بیشتر از همه دوست داری؟

فکر می کنم زیباترین گلم، گلی بود که با پیراهن ابومسلم به پرسپولیس زدم و حدود ۷ نفر را دریبل کردم. آن زمان کریم باقری هم در پرسپولیس بازی می کرد. به نظر خودم آن گل زیباترین گلی بود که به ثمر رساندم.

* در بین همبازی های خودت کدام بازیکن گل زیباتری به ثمر رسانده؟

فکر می کنم گل محمد عباس زاده که با سر به سپاهان زد یکی از گل های قشنگ امسال بود و گل مهرداد کفشگری به مس کرمان که با شوت از راه دور بود از گل های خوب بازیکنان پرسپولیس در سال ۹۲ بود.

* بین خلعتبری سال ۸۴ با خلعتبری سال ۹۲ چه تفاوت هایی وجود دارد؟

خب سن انسان هر چه بالاتر برود تجربه اش بیشتر می شود. شاید آن زمان من کارهای اضافه ای می کردم که در زمین نباید انجام می دادم اما الان تجربه ام بیشتر شده و آن کارها را انجام نمی دهم یا خیلی کمتر انجام می دهم و الان بیشتر احساس پختگی می کنم.

* حرکات ویژه ای که بعد از گلزنی انجام دادی دلیلش چیست؟ الگوی خاصی در این زمینه داری؟

الگویی برای شادی گل نداشتم اما شادی گل هایی که در تیم هایی که برای آنها بازی می کردم انجام می دادم، شادی خاصی بود که دستمانم را دور چشمانم می گذاشتم و این کار را دوست داشتم.

* این کار تو چه معنی دارد؟

به یکی از دوستانم قول داده بودم که هر بار گل می زنم این کار را انجام می دهم که یعنی من تو را می بینم البته امسال فکر کنم فقط یک بار توانستم این خوشحالی را انجام دهم اما مطمئن باشید در ۳ بازی باقی مانده اگر بتوانم گل بزنم باز هم همین کار را خواهم کرد.

* می دانی امسال چند گل ۳ امتیازی زده ای؟

فکر کنم ۴ گل ۳ امتیازی زده ام.

* فکر می کنی در جام جهانی می توانی بازی کنی؟

اگر قسمت بود و در تیم ملی بودم تمام تلاشم را می کنم تا بازی کنم اما هنوز چیزی مشخص نیست اما اگر باشم با تمام وجود برای تیم ملی بازی خواهم کرد. ما به خاطر ایران بازی می کنیم و نه به خاطر خودمان چون دوست داریم پرچم ۳ رنگ کشورمان به اهتزاز دربیاید.

* سرنوشت پرسپولیس در لیگ امسال چه می شود؟

۳ بازی خیلی سخت داریم اما انشاء الله قهرمان می شویم.

* در پایان اگر حرف خاصی داری بگو.

می خواهم سال نوی در پیش را به همه مردم کشورم به خصوص همشهریانم در تنکابن و رامسر تبریک بگویم چرا که آن ها را خیلی دوست دارم و افتخار می کنم که اهل این شهرها هستم.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار