|
|
کدخبر: ۱۴۷۵۰۴

سرمربی تیم سپاهان:

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: سپاهان به پیروزی مقابل الاهلی امارات فکر می کند و امیدوارم مقابل این تیم به پیروزی برسیم.

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاصفهان، زلاتکو کرانچار دقایقی پیش در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل الاهلی عربستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به نظرم برد برابر الهلال، این امکان را برای ما فراهم کرد که با تمام قوا مقابل الاهلی صف آرایی کنیم و با آرامشی که دیدار گذشته به ما داد، بازیکنان ما اعتقاد لازم را برای پیروزی در این بازی دارند.

وی افزود: در صورت کسب پیروزی می توانیم، در کورس صعود قرار گیریم و امیدوارم که این اتفاق در بازی فردا برای ما صورت گیرد.

سرمربی سپاهان بیان کرد: تیم الاهلی تیم خوبی بوده و دارای بازیکان خوبی مثل لوئیس بوده و برابر الهلال و السد به تساوی رسیده و برای صعود به مرحله بعدی، به برد نیاز دارد اما با وجود نفرات خوبی که دارد، ما به برد مقابل این تیم فکر می کنیم.

وی پیرامون نقطه قوت این تیم بیان کرد: خط حمله و حملات برق آسای این تیم، قوی ترین بخش ساختار تیمی آنها بوده و اسامی بازیکنان آنها، نقطه قوت دیگر این تیم است و ضعف آن تیم را نیز بعد از بازی باید بگوییم.

کرانچار درباره مصدومان و محرومان تیمش در این بازی گفت: اگرچه هنوز تمرین نهایی را نکرده ایم اما آنچه مورد ابهام بوده، مصدومیت کشاله ران حسین پاپی بوده اما سوکای قرار است فردا از ابتدا در ترکیب تیم ما بازی کند.

انتهای پیام / ق

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار