|
|
کدخبر: ۱۴۷۹۹۶

خبرگزاری تسنیم: قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا واکنش های مختلفی را از سوی اعضای و نمایندگان راه یافته به جمع ۸ تیم پایانی این رقابت ها به همراه داشت.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امروز(جمعه) در مقر یوفا در شهر نیون برگزار شد و ۸ تیم راه یافته به این مرحله رقبای خود را شاختند. با مشخص شدن برنامه بازی های این مرحله اعضا و نمایندگان تیم های حاضر در این رقابت ها به اظهار نظر درباره حریفی که تیم شان در دومین مرحله حذفی مهم ترین تورنمنت باشگاهی قاره اروپا باید برابر آن قرار بگیرد پرداختند.

واکنش ها به قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را در زیر می خوانید:

بورسیا دورتموند - رئال مادرید

کریستیانو رونالدو، مهاجم رئال مادرید: «رئال ماردید در یک چهارم نهایی با بورسیا دورتموند روبه رو خواهد شد. تیم به پیش!»

امیلیانو بوتراگوئنو، مدیر ورزشی باشگاه رئال مادرید: «ما و دورتموند فصل گذشته ۴ بار برابر یکدیگر قرار گرفتین و آنها بسیار قدرتمند بودند. می دانیم که دورتموندی ها این فصل در بوندس لیگا خوب کار نمی کنند اما این را هم می دانیم که آنها همچنان تیمی هستند که شکست دادن آن بسیار سخت است.»

هانس یواخیم واتسکه، رئیس باشگاه بورسیا دورتموند: «ترجیح می دادم که با تیمی غیر از رئال مادرید روبه رو شویم تا تنوع شود. ما سال گذشته ۴ بار با رئال مادرید بازی کردیم هرچند همچنان مشتاق قرار بازی برابر این تیم هستیم.»

یورگن کلوپ، سرمربی بورسیا دورتموند: «قرعه خوبی است. اینکه بازی رفت در مادرید برگزار می شود ممکن است به نفع ما تمام شود اما باید منتظر ماند و دید. مطمئناً ما خیلی زود تسلیم نخواهیم شد.»

منچستریونایتد - بایرن مونیخ

فیلیپ لام، کاپیتان بایرن مونیخ: «ما نباید اینگونه فکر کنیم که وضعیت نه چندان مطلوب منچستریونایتد در جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس دلیلی برای آسان بودن کارمان در مرحله بعد است. ما به هدف ارائه یک بازی هجومی و گلزنی به خانه منچستریونایتد سفر خواهیم کرد.»

آرین روبن، هافبک بایرن مونیخ: «این یک قرعه خوب است به خصوص از آن جهت که ما در بازی رفت میهمان هستیم. منچستریونایتد در حال حاضر حال و روز خوبی ندارد اما هنوز هم تیم بسیار خوبی است. انتظار ۲ بازی طراز اول را از این مرحله دارم.»

جان الکساندر، مسئول روابط عمومی باشگاه منچستریونایتد: «منچستریونایتد - بایرن مونیخ یک جدال مهیج است. بایرن مونیخ تیم فوق العاده ای است اما ما باید از بازی قبلی مان برابر المپیاکوس یونان در مرحله یک هشتم نهایی درس و انگیزه بگیریم.»

بارسلونا - اتلتیکومادرید

کلمنته والورده، مدیرورزشی باشگاه اتلتیکومادرید: «ما برابر بارسلونا قرار گرفته ایم و به صعود به مرحله بعد چشم داریم. اتلتیکومادرید تیمی است که برنامه کاری اش بر پایه حفظ انسجام و ثبات عملکرد است و فکر می کنم ما برای هر تیمی می توانیم یک حریف دردسرساز باشیم.»

سسک فابرگاس، هافبک بارسلونا: «زمان روبه رو شدن با اتلتیکومادرید یکی از آماده ترین تیم های اروپا فرا رسید.»
رون گورلای، مدیراجرایی باشگاه چلسی: «ما تیم طراز اولی در اختیار دارین اما می دانیم که بازی برابر پاری سن ژرمنی که در ترکیب اش بازیکنان بزرگی دارد سخت است.»

چلسی - پاری سن ژرمن

لوران بلان، سرمربی پاری سن ژرمن: «چلسی تیمی است که ما آن را می شناسیم و گاهی اوقات بازی هایش را در لیگ برتر نگاه می کنیم. می دانستیم که قرعه کشی این مرحله یک تیم قدرتمند را برابر ما قرار می دهد و این تیم چلسی است.»

تیاگو سیلوا، مدافع پاری سن ژرمن: «خوشحالم چون چلسی بازیکنان برزیلی فراوانی دارد(داوید لوئیز، رامیرز، اسکار و ویلیان) به همین دلیل مشتاق ملاقات با آنها هستم.»

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار