|
|
کدخبر: ۱۴۸۰۷۲

هفته بیست وششم بوندس لیگا

خبرگزاری تسنیم: با شکست خارج از خانه وردربرمن برابر فرایبورگ هفته بیست وششم لیگ دسته اول فوتبال آلمان آغاز شد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، در اولین دیدار از هفته بیست وششم لیگ دسته اول فوتبال آلمان موسوم به بوندس لیگا، شب گذشته(جمعه) تیم وردربرمن در خانه تیم فرایبورگ با نتیجه ۳ بر یک تن به شکست داد.

یولیان شوستر در دقیقه ۱۵، فلیکس کلاوس در دقیقه ۵۳ و ادمیر مهمدی در دقیقه ۵۹ گل های فرایبورگ را به ثمر رساندند و تنها گل تیم میهمان را هم نیلز پترسن در دقیقه ۷۰ زد. وردربرمن با قبول این شکست با ۲۹ امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول رده بندی بوندس لیگا باقی ماند اما فرایبورگ با صعودی ۲ پله ای، با ۲۵ امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار گرفت.

هفته بیست وششم بوندس لیگا امشب با برگزاری ۶ دیدار پیگیری می شود که در حساس ترین آنها، تیم فوتبال بایرن مونیخ، مدافع عنوان قهرمانی و صدرنشین بلامنازع جدول رده بندی رقابت ها میهمان ماینتس است. در دیگر بازی مهم امشب نیز تیم رده دومی بورسیا دورتموند میهمان هانوفر است.

امشب همچنین تیم رده سومی شالکه میزبان دنیل داوری و یارانش در تیم قعرنشین اینتراخت برانشوایگ است. در صورت توقف دورتموند و شالکه در بازی های امشب، باواریایی ها می توانند با پیروزی برابر ماینتس سریع ترین قهرمانی تاریخ بوندس لیگا را در فاصله ۸ هفته تا پایان رقابت ها به نام خود ثبت کنند.

برنامه سایر بازی های امشب به شرح زیر است:

اشتوتگارت - هامبورگ
ولفسبورگ - آگزبورگ
بورسیا مونشن گلادباخ - هرتابرلین

در جدول رده بندی بوندس لیگا، تیم های بایرن مونیخ با ۷۱ امتیاز، بورسیا دورتموند با ۴۸ امتیاز و شالکه با ۴۷ امتیاز در رده های اول تا سوم قرار دارند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار