|
|
کدخبر: ۱۴۸۰۹۲

در جام جهانی فشار زیادی را تحمل کردم

خبرگزاری تسنیم: دارنده مدال برنز جهان اصلی ترین اهداف خود را موفقیت در مسابقات جهانی و بازی های آسیایی عنوان کرد.

مسعود اسماعیل پور در گفت و گو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: تیم ایران تلاش خود را انجام داد تا در حضو ۹ تیم برتر جهان و قدرت هایی مانند آمریکا و روسیه بتواند عنوان قهرمانی جام جهانی را به عنوان یک هدیه کوچک به مردم عزیز ایران تقدیم کند.

وی در ادامه افزود: ابتدا شاید کمی انجام چنین مبارزاتی دور از ذهن بود اما پس از حضور در محل برگزاری جام جهانی با صحبت هایی که کادر فنی و آقای خادم با ما انجام دادند با روحیه ای متفاوت به مصاف رقبا رفتیم.

دارنده مدال برنز جهان خاطرنشان کرد: شکر خدا تیم ایران قهرمان شد تا در آستانه سال جدید یک عیدی کوچک به مردم داده باشیم. باعثافتخار و غرور ملی پوشان کشتی ایران ورزشی است که در جام جهانی ۲۰۱۴ بالاتر از کشورهای آمریکا و روسیه قرار گرفتیم.

اسماعیل پور همچنین تصریح کرد: بعد از مسابقات جهانی ۲۰۱۳ در هیچ مسابقه ای به میدان نرفته بودم، به همین خاطر در رقابت های جام جهانی فشار زیادی به من وارد شد.

وی با یادآوری اینکه مقابل " بوگو مایف " در رقابت های جام جهانی سال گذشته تهران نیز کشتی گرفته بود، ادامه داد: همانطور که گفتم در رقابت های جام جهانی من در وزنم تنها بودم و فشار زیادی را تحمل کردم. خوشبختانه توانستیم با تلاش فراوان عنوان قهرمانی را کسب کنیم و در آستانه سال نو به مردم عیدی بدهیم.

اسماعیل پور ادامه داد: هدف من موفقیت در بازی های آسیایی و مسابقات جهانی است و در این راه با تمام توان در سال جدید تمریناتم را ادامه می دهم تا بتوانم به این موفقیت بزرگ دست پیدا کنم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار