|
|
کدخبر: ۱۴۸۲۱۷

هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس

خبرگزاری تسنیم: سی و یکمین هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس با پیروزی پرگل چلسی مقابل آرسنال در ورزشگاه استمفوردبریج آغاز شد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، در نخستین بازی از هفته سی و یکم رقابت های لیگ برتر انگلیس، امروز(شنبه) در دربی شهر لندن، تیم فوتبال چلسی میزبان همشهری خود، آرسنال بود و موفق شد این تیم را با نتیجه ۶ بر صفر شکست دهد و جایگاه خود را در صدر جدول رده بندی رقابت ها تثبیت کند.

در این بازی جنجالی که کایران گیبس، بازیکن توپچی ها در دقیقه ۱۵ از میدان اخراج شد، ساموئل اتوئو در دقیقه ۵، آندره شورله در دقیقه ۷، ادان آزار در دقیقه ۱۷ از روی نقطه پنالتی، اسکار ۲بار در دقایق ۴۲ و ۶۶ و محمد صلاح در دقیقه ۷۱ گلزنی کردند تا سنگین ترین شکست آرسنال در این فصل از لیگ برتر درست در همان روزی رقم بخورد که تعداد بازی های این تیم با هدایت آرسن ونگر به عدد هزار رسید.

چلسی با این پیروزی ۶۹ امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد و فاصله اش با آرسنال رده سومی که یک بازی کمتر انجام داده است را به ۷ امتیاز افزایش داد.

هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس امشب با انجام ۷ دیدار پیگیری می شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

کاردیف سیتی – لیورپول
اورتون – سوانزی
هال سیتی – وست برموویچ
منچسترسیتی – فولام
نیوکاسل – کریستال پالاس
نورویچ سیتی – ساندرلند
وستهام – منچستریونایتد

در جدول رده بندی چلسی با ۶۹ امتیاز از ۳۱ بازی صدرنشین است، لیورپول با ۶۲ امتیاز از ۳۰ بازی دوم است و آرسنال با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر در جایگاه سوم قرار دارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار