|
|
کدخبر: ۱۴۸۲۲۸

هفته بیست و هشتم بوندس لیگا

خبرگزاری تسنیم: با پیروزی قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته بوندس لیگا در شب باخت خارج از خانه تیم اینتراخت برانشویگ برابر شالکه هفته بیست و هشتم بوندس لیگا پیگیری شد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای هفته بیست و هشتم بوندس لیگا، امشب(شنبه) ۵ بازی برگزار شد که در جریان آنها تیم اینتراخت برانشوایگ، در حضور ۹۰ دقیقه ای سنگربان ایرانی خود، دنیل داوری در خانه تیم شالکه با نتیجه ۳ بر یک تن به شکست داد.

در این دیدار، لئون گورتزکا در دقیقه ۱۷، کلاس یان هونتلار در دقیقه ۶۵ و آدام زالای در دقیقه ۹۰ برای شالکه گلزنی کردند و تک گل اینتراخت برانشوایگ را هم بنیامین کسل در دقیقه ۸۱ زد. شالکه با این پیروزی ۵۰ امتیازی شد اما جایگاهش در جدول رده بندی تغییری نکرده و همچنان سوم است. اینتراخت برانشوایگ هم با ۱۸ امتیاز در قعر جدول ۱۸ تیمی بوندس لیگ باقی ماند.

در دیگر بازی های مهم امشب تیم بایرن مونیخ، مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها موفق شد میزبان خود، تیم ماینتس را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد تا ۷۴ امتیازی شود و در فاصله یک امتیازی کسب عنوان قهرمانی فصل جاری رقابت های بوندس لیگا قرار بگیرد.

باستین شواین اشتایگر در دقیقه ۸۲ و ماریو گوتسه در دقیقه ۸۷ گل های این بازی را به ثمر رساندند تا باواریایی ها حاشیه امنیت ۲۳ امتیازی خود را در صدر جدول و در فاصله ۸ هفته مانده به پایان رقابت ها حفظ کنند. باواریایی ها با کسب یک تساوی در بازی بعدی خود سریع ترین قهرمانی تاریخ رقابت ها را به نام خود ثبت و رکورد فصل گذشته شان را خواهند شکست.

امشب همچنین تیم بورسیا دورتموند، نایب قهرمان فصل گذشته بوندس لیگا هم با نتیجه ۳ بر صفر از سد میزبان خود هانوفر گذشت که در این بازی متس هوملز در دقیقه ۴۳، روبرت لواندوفسکی در دقیقه ۵۲ و مارکو رویس در دقیقه ۹۰ گلزنی کردند. دورتموند با این پیروزی ۵۱ امتیازی شد وجایگاه خود در رده دوم جدول را حفظ کرد.

نتایج سایر بازی های امشب به شرح زیر است:

اشتوتگارت یک – هامبورگ صفر
ولفسبورگ یک – آگزبورگ یک

در تنها دیداری باقیمانده از بازی های امشب، تیم بورسیا مونشن گلادباخ از ساعت ۲۲ به وقت تهران میزبان هرتابرلین خواهد بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار