|
|
کدخبر: ۱۴۸۵۱۰

مسی در هفته بیست و نهم لالیگا، رئال را هتریک کرد؛

در هفته بیست و نهم پیکارهای لالیگا، رئال مادرید در ورزشگاه خانگی خود سانتیاگو برنابئو میزبان بارسلونا بود و با ۴ گل از میهمان خود شکست خورد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،در هفته بیست و نهم پیکارهای لالیگا، رئال مادرید در ورزشگاه خانگی خود سانتیاگو برنابئو میزبان بارسلونا بود و با ۴ گل مغلوب میهمان خود شد.

بازی رفت را کاتالان ها در نیوکمپ به سود خود پایان داده بودند و شاگردان کارلتو در صدد انتقام برآمدند.



بارسا توانست در یک دیدار هیجان انگیز و سرنوشت ساز با نتیجه چهار بر سه پیروز شود.

در نیمه اول این بارسلونا بود که توسط اینیستا روی پاس مسی در دقیقه ۷ گلی زیبا و زودهنگام را به ثمر رساند و کاتالان ها را پیش انداخت اما در ادامه کریم بن زما مهاجم فرانسوی کهکشانی ها در دقایق ۲۰ و ۲۴ دو گل وارد دروازه کاتالان ها کرد تا به یک باره ورق به سود شاگردان آنچلوتی برگردد. در شرایطی که نیمه اول با برد رنال رو به اتمام بود لبونل مسی در دقیقه ۴۲ موفق شد بازی را به تساوی بکشاند تا دو تیم در یک بازی مهیج در نیمه اول به تساوی دو بر دو رضایت دهند.

در نیمه دوم ماینکو داور اسپانیایی این دیدار به اشتباه خطایی که بر روی رونالدو در پشت محوطه جریمه رخ داده بود را در محوطه جریمه بارسا تشخیص داد و یک پنالتی به سود رئال اعلام کرد و رونالدو با به ثمر رساندن این ضربه پنالتی در دقیقه ۵۵ تیمش را پیش انداخت تا بازی سه بر دو به سود تیم مادریدی شود.

در ادامه نیمار باز هم روی پاس مسی در موقعیت تک به تک با دیگو لوپز دروازه بان رئال قرار گرفت و سرخیو راموس با واژگون کردن مهاجم برزیلی ضمن اینکه باعثشد داور به او کارت قرمز نشان دهد، زمینه ساز پنالتی به سود بارسا شد و مسی در دقیقه ۶۵ بازی را به تساوی سه بر سه کشاند.

ضربه دیدنی دنی آلوس مدافع بارسا و برخورد آن به تیرک دروازه مهمترین حادثه پس از اخراج مدافع رئال بود و در ادامه زمین خوردن اینیستا در محوطه جریمه رئال یک ضربه دیگر پنالتی را نصیب کاتالان ها کرد و مسی بار دیگر با قرار گرفتن پشت این توپ سومین گل خود در این بازی را در دقیقه ۸۴ به ثمر رساند.

در نهایت این بازی با نتیجه چهار بر سه به سود بارسا به پایان رسید تا شاگردان مارتینو ۶۹ امتیازی شوند و در یک قدمی رئال مادرید ۷۰ امتیازی قرار گرفتند و به نوعی لیونل مسی با هت تریک خود در برنابئو رئال را مثل شهر مادرید که در روزهای گذشته شاهد تظاهرات و اعتراضات گسترده بوده است، به هم ریخت.

انتهای پیام / آ

- See more at: http: / / www. farsnews. com / newstext. php? nn = ۱۳۹۳۰۱۰۴۰۰۰۰۱۱#sthash. DwRg۹dmo. dpuf از هفته بیست و نهم پیکارهای لالیگا، رئال مادرید در ورزشگاه خانگی خود سانتیاگو برنابئو میزبان بارسلونا بود. بازی رفت را کاتالان ها در نیوکمپ به سود خود پایان داده بودند و شاگردان کارلتو در صدد انتقام با حمایت تماشاگرانش بودند اما در نهایت این بارسا بود که موفق شد در یک دیدار زیبا و بیادماندنی با نتیجه چهار بر سه پیروز شود. در نیمه اول این بارسلونا بود که توسط اینیستا روی پاس مسی در دقیقه ۷ گلی زیبا و زودهنگام را به ثمر رساند و کاتالان ها را پیش انداخت اما در ادامه کریم بن زما مهاجم فرانسوی کهکشانی ها در دقایق ۲۰ و ۲۴ دو گل وارد دروازه کاتالان ها کرد تا به یک باره ورق به سود شاگردان آنچلوتی برگردد. در شرایطی که نیمه اول با برد رنال رو به اتمام بود لبونل مسی در دقیقه ۴۲ موفق شد بازی را به تساوی بکشاند تا دو تیم در یک بازی مهیج در نیمه اول به تساوی دو بر دو رضایت دهند. در نیمه دوم ماینکو داور اسپانیایی این دیدار به اشتباه خطایی که بر روی رونالدو در پشت محوطه جریمه رخ داده بود را در محوطه جریمه بارسا تشخیص داد و یک پنالتی به سود رئال اعلام کرد و رونالدو با به ثمر رساندن این ضربه پنالتی در دقیقه ۵۵ تیمش را پیش انداخت تا بازی سه بر دو به سود تیم مادریدی شود.


در ادامه نیمار باز هم روی پاس مسی در موقعیت تک به تک با دیگو لوپز دروازه بان رئال قرار گرفت.





سرخیو راموس با واژگون کردن مهاجم برزیلی ضمن اینکه باعثشد داور به او کارت قرمز نشان دهد، زمینه ساز پنالتی به سود بارسا شد و مسی در دقیقه ۶۵ بازی را به تساوی سه بر سه کشاند.

ضربه دیدنی دنی آلوس مدافع بارسا و برخورد آن به تیرک دروازه مهمترین حادثه پس از اخراج مدافع رئال بود.

اینیستا در محوطه جریمه رئال زمین خورد و یک ضربه دیگر پنالتی را نصیب کاتالان ها کرد و مسی بار دیگر با قرار گرفتن پشت این توپ سومین گل خود در این بازی را در دقیقه ۸۴ به ثمر رساند.



در نهایت این بازی با نتیجه چهار بر سه به سود بارسا به پایان رسید تا شاگردان مارتینو ۶۹ امتیازی شوند و در یک قدمی رئال مادرید ۷۰ امتیازی

قرار گرفتند و به نوعی لیونل مسی با هت تریک خود در برنابئو رئال را مثل شهر مادرید که در روزهای گذشته شاهد تظاهرات و اعتراضات گسترده بوده است، به هم ریخت.


ستاره بارسا بهترین گلزن ال کلاسیکو

ستاره بارسا بهترین گلزن ال کلاسیکو


لیونل مسی مهاجم بارسلونا موفق شد با گلزنی در دقیقه ۴۲ مقابل رئال مادرید ۱۹ گله شود و رکورد دی استفانو را شکست.

ستاره آرژانتینی پیش از این با ۱۸ گل زده در ال کلاسیکو در کنار دی استفانو قرار داشت اما با گلزنی در این بازی توانست رکوردشکنی کند.

مهاجم بارسا در نیمه دوم هم از روی نقطه پنالتی دو بار دیگر گلزنی کرد تا ضمن هت تریک، بیستمین و بیست و یکمین گل خود برای بارسا در ال کلاسیکو را به ثمر برساند.

رائول با ۱۵ گل، پوشکاش، جنتو و سزار با ۱۴ گل در مکان های بعدی قرار دارند.

رونالدو هم با گلزنی در دیدار مقابل بارسا ۱۴ گله شد.




ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار