|
|
کدخبر: ۱۴۸۵۴۵

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید معتقد است که اشتباهات کوچک شاگردانش شکست در ال کلاسیکو را رقم زده است.

به گزارشخبرگزاری فارس، کارلو آنچلوتی بر این باور است که اشتباهات کوچک منجر به شکست ۴ بر ۳ شاگردانش در ال کلاسیکو شده است. دو پنالتی در نیمه دوم که توسط مسی به گل تبدیل شد، باعثهت تریک مسی و پیروزی ۴ بر ۳ بارسا مقابل رئال مادرید شد.

آنچلوتی پس از این مسابقه اظهار داشت: هنوز رقابت برای قهرمانی وجود دارد. به یک واکنش فوری نیاز داریم. بارها گفته ام که قهرمان لالیگا در آخرین مسابقه مشخص می شود. باید به جنگیدن ادامه دهیم. باید واکنش نشان دهیم.

وی ادامه داد: هنوز با بازیکنان درباره این مسابقه صحبت نکرده ام. اشتباهات کوچکی مرتکب شدیم و به همین دلیل شکست خوردیم. تیم برای برخاستن و حرکت کردن آماده است. باید از بازی خودمان راضی باشیم.

سرمربی رئال مادرید خاطرنشان کرد: برایم سخت است که درباره تصمیمات داوری صحبت کنم. درست است که مسی سه گل زد اما هر اشتباهی مقابل بازیکنی مثل او به شما ضرر می زند. ۹ مسابقه دیگر باقی مانده است و هر بازی تعیین کننده است.

وی اضافه کرد: خیلی پیشرفت کرده ایم. تیم توانایی های خود را نشان داد و آن را در زمین اثبات کرد. بازی خوبی بود اما حالا باید آن را سریع فراموش کنیم. مسابقه بعدی ما مهم است.

انتهای پیام / ن

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار