|
|
کدخبر: ۱۴۸۵۷۴

نیمار مقابل رئال همه کار کرد

خبرگزاری تسنیم: سرمربی آرژانتینی آبی واناری پوشان کاتالونیا ضمن ابراز رضایت از پیروزی تیمش در خانه رئال مادرید، هموطن خود را که ستاره بی چون و چرای این بازی بود به طور ویژه مورد تمجید قرار داد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، خراردو مارتینو، سرمربی بارسلونا پس از پیروزی ۴ بر ۳ تیمش برابر رئال مادرید در ورزشگاه ال کلاسیکو که کاتالان ها را به کسب عنوان قهرمانی امیدوار نگه داشت، به تمجید از فوق ستاره آرژانتینی تیمش که در این بازی هت تریک کرد و یک پاس گل داد پرداخت.

لیونل مسی در این بازی پاس گل اول بارسلونا را به آندرس اینیستا داد و پس از آن خود ۳ بار که ۲ دفعه آن از روی نقطه پنالتی بود گلزنی کرد تا رکورد آلفردو دی استفانو را به عنوان برترین گلزن تاریخ ال کلاسیکو بشکند.

خراردو مارتینو، سرمربی آرژانتینی بارسلونا در پایان بازی در تمجید از مسی گفت: من واقعاً نمی دانم چگونه باید درباره لیونل مسی حرف بزنم ضمن اینکه او اصلاً نیازی به اینگونه تعریف و تمجیدها ندارد. او پشت سر هم تعریف و تمجید می شنود. مسی امروز یک رکورد دیگر را شکست و امیدوارم که توپ بازی را با خودش برده باشد.

مارتینو درباره عملکرد نیمار، ستاره برزیلی تیمش که پنالتی اول بارسلونا را سرخیو راموس گرفت و مسبب اخراج او شد، گفت: نیمار تنها ۲۱ سال سن دارد اما او در این بازی همه کار کرد. به لطف استارت فوق العاده او بود که راموس مجبور به انجام خطا و اخراج شد.

سرمربی کاتالان ها که پیش از بازی گفته بود این آخرین فرصت تیمش برای بقا در کورس قهرمانی است، اکنون تیم خود را در فاصله یک امتیازی رئال مادرید رده دومی می بیند. وی در این باره هم تصریح کرد: کورس قهرمانی دوباره آغاز شد اما پیروزی در ال کلاسیکو نظر مرا درباره کاری که برای کسب قهرمانی باید انجام دهیم عوض نمی کند. این هم یک بازی بود مثل بقیه بازی ها.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار