|
|
کدخبر: ۱۴۸۶۴۳

سرمربی میلان تساوی مقابل لاتزیو را یک گام مثبت رو به جلو برای تیمش دانست.

به گزارشخبرگزاری فارس، کلارنس سیدورف تساوی یک بر یک تیمش مقابل لاتزیو را یک گام مثبت دانست و در خطر بودن حضورش روی نیمکت میلان را رد کرد. میلان در حال حاضر شرایط سختی را تجربه می کند؛ از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد و پیش از دیدار با لاتزیو در چهار دیدار اخیر خود شکست خورده بود اما به نظر می رسد با تساوی این تیم مقابل لاتزیو ورق در حال برگشتن است.

سیدورف در این باره اظهار داشت: بازیکنانم نشان دادند که تیم منسجمی هستند و می خواهند پیشرفت کنند. آنها به یکدیگر کمک کردند و این باعثتأسف است که سه امتیاز این مسابقه را به دست نیاوردیم اما بازی متعادلی بود.

وی ادامه داد: همیشه تلاش می کنیم تا بهترین عملکردمان را به نمایش بگذاریم اما در حال حاضر انسجام، تأثیرگذاری و فرصت ندادن به حریف برای گلزنی مهم تر است. اگر این کار را انجام دهیم، می توانیم بازی به بازی ساخته شویم.

سرمربی میلان خاطرنشان کرد: تلاش کردم تا شجاعت را به بازیکنان یاد دهم؛ خوشی را به بازیکنان برگردانم و به آنها باور بدهم که شاید از تغییرات تاکتیکی پنهان تر است. وقتی یک مربی اخراج شود، بحران به وجود می آید بنابراین باید تیم را به مسیر اصلی برگردانم و از این لحاظ از روند پیشرفت تیم راضی هستم.

وی اضافه کرد: بازیکنان در تمرینات سخت تلاش می کنند تا پیشرفت کنند و از این شرایط خارج شوند. این نتیجه یک گام مثبت رو به جلو بود. هرگز در این باشگاه تفرقه به وجود نیامده است. خوشحالم که این واکنش و شخصیت را از بازیکنان و باشگاه می بینم.

سیدورف گفت: در نشست خبری هم به این مورد اشاره کردم که رئیس باشگاه هیچ اشاره ای نسبت به اینکه مهلتی به من داده شود یا اخطاری به من داده شود، نداشته اند. با توجه به قراردادم در این تیم می مانم.

وی افزود: از تجربه کار روزانه، تمرین و بودن در کنار بازیکنان لذت می برم و هر روز پیشرفت می کنم.

انتهای پیام / ن

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار