|
|
کدخبر: ۱۴۸۶۸۱

خبرگزاری تسنیم: هافبک پیشین شیاطین سرخ معتقد است این تیم در صورت غلبه بر بایرن مونیخ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا می تواند قهرمان این رقابت ها شود.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، پل اسکولز درباره مصاف منچستریونایتد و بایرن مونیخ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: در ترکیب هر یک از ۲ تیم بازیکنان خوبی هستند، گرچه بر کسی پوشیده نیست که منچستریونایتد در این فصل نتایجی که به دنبال آن بوده را کسب نکرده و در بهترین فرم ممکن نبوده است. حالا که روبین فن پرسی مصدوم شده است، نقش وین رونی برای منچستریونایتد بزرگ تر می شود.

اسکولز افزود: در مورد بایرن مونیخ هم واقعاً نمی دانم از کجا شروع به گفتن کنم. این تیم پر از ستاره است. این تیم آرین روبن، فرانک ریبری، ماریو گوتسه، ماندزوکیچ و چندین بازیکن بزرگ دیگر دارد. من حتی فراموش کردم از تونی کروس نام ببرم. عملکرد او را در بازی برابر آرسنال در مرحله یک هشتم نهایی دیدم و باید بگویم او بهترین هافبکی بود که من تاکنون دیده ام.

هافبک پیشین منچستریونایتد تصریح کرد: حریف ما تیم بزرگی است اما باید به قدرت خود ایمان داشته باشیم. کار بسیار سختی داریم اما می دانیم که اگر بایرن مونیخ را شکست دهیم می توانم تمام مسیر رسیدن به فینال را هم طی کرده و در نهایت قهرمان شویم.

با توجه به وضعیت بحرانی و جایگاهی که منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا دارد، قهرمانی در لیگ قهرمانان فصل جاری تنها راه حضور این تیم در این رقابت ها در فصل آینده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار