|
|
کدخبر: ۱۴۸۸۹۵

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با وجود اینکه تیم های فوتبا ایران به لحاظ تکنیکی و فردی بازی خوبی دارند اما در دراز مدت برنامه ای برای فوتبال ایران در تمام مقاطع وجود ندارد.

پایان رافت در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراندرباره عملکرد فوتبال در سال ۹۲ گفت: سال ۹۲ سال پرباری برای فوتبال ایران بود، قهرمانی جهانی تیم فوتبال نوجوانان و راهیابی تیم ملی بزرگسالان به جام جهانی ۲۰۱۴ گواه بر این ادعا است.

وی افزود: با توجه به مشکلات در فوتسال ایران و با وجود تمام ناامیدها برای صعود ایران به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل دیدیم که تیم ملی کشورمان به عنوان سرگروه به این دیدارها راه یافت.

رافت در ادامه درباره مهمترین اتفاقات سال ۹۲ در عرصه ورزش بیان کرد: صعود تیم ملی به دیدارهای جام جهانی اتفاق مهم غیرقابل انکار است اما اتفاق مهم دیگر در ورزش، عملکرد مخرب والیبال کشورمان در لیگ جهانی بود زیرا این اتفاق باعثشد کشورهای صاحب سبک والیبال در جهان ارزش خاصی برای والیبال کشورمان قائل شوند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: بایرانی بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد یکی از پدیده های سال ۹۲ است که آینده درخشانی دارد و می تواند یکی از بزرگان فوتبال ایران شود.

رافت درباره کیفیت لیگ ۱۳ در سال ۹۲ گفت: کیفیت بازی ها در لیگ ۱۳ نسبت به سال های گذشته ضعیفتر بود، چرا که باشگاه های ایران حرفه ای هستند اما نمی تواند بازیکن حرفه ای بسازید.

وی در ادامه افزود: فوتبال ایران هم چنان درگیر حاشیه ها و مشکلات است و از ۱۶ تیم در لیگ ۱۰ تیم بدهکار هستند و همه این عوامل در روند بازی بازیکن ها تاثیر منفی می گذارد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پایان درباره عملکرد داوری های سال ۹۲ خاطر نشان کرد: خوشبختانه داوری ایران روبه رشد است و داوری های ایران در بازی آسیا هم قضاوت می کنند، این را می توانم بگویم که داوران خوبی داریم و آینده متعلق به آن هاست و امیدوارم در آینده آرامش در فوتبال ایران حاکم شود و داوران نیز بتوانند با آرامش کامل سوت بزنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار