|
|
کدخبر: ۱۴۸۹۲۱

تکرار / پس از قرعه کشی جام ملتهای آسیا ۲۰۱۵

کارشناس فوتبال کشورمان درباره قرعه کشی جام ملتهای آسیا در استرالیا گفت: به احتمال ۹۰ درصد به دور بعد صعود می کنیم چون با حریفان راحت تری نسبت به سایر رقبا در گروه مان قرار دارند.

ناصر ابراهیمی کارشناس فوتبال کشورمان در گفتگو باخبرنگار باشگاه خبرنگارانافزود: در قرعه کشی جام ملت های آسیا ۲۰۱۵ استرالیا با شانس خوب توانستیم در گروه نسبتا آسانی قرار بگیریم که تیم های امارات، قطر وبحرین نمی توانند یرای ما در رقابت های گروهی مشکل آن چنانی ایجاد کنند وبه راحتی به دور بعد صعود خواهیم کرد. ولی تیمی که سعی دارد قهرمان شود باید با آمادگی بالا در رقابتهای جام ملتها شرکت کند ودر مقابل هر تیم با نتایج خوب به هدف خود که قهرمانی است دست پیدا کند.

وی ادامه داد: تیم های قطرو بحرین که سابق بر این مشکلاتی را برای ما در رقابتهای مختلف ایجاد کرده بودند دیگر قدرت قبل خود را ندارند ونمی توانند در برابر ایران عرض اندام کنند.

ابراهیمی تصریح کرد: امارات هیچ گاه نیز تیم قدرتمندی نشان نداده است وما همیشه در مقابل آنها پیروز بودیم ولی نباید حریفان را دست کم بگیریم با آمادگی وبرنامه ریزی خوبی در جام ملت ها آسیا شرکت کنیم وتا انتهای بازی ها با روند رو به رشد به قهرمانی دست پیدا کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار