|
|
کدخبر: ۱۴۹۰۳۰

حاشیه بازی داماش و پرسپولیس

پیشکسوتان تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در اردوی پرسپولیسی ها حضور پیدا کردند.

به گزارشخبرگزاری فارس، تیم های فوتبال پرسپولیس و داماش گیلان از ساعت ۱۷ امروز در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر در رشت به مصاف یکدیگر خواهند رفت. حاشیه های قبل از این بازی را بخوانید:

*غفور جهانی و پیش گاه هادیان دو پیشکسوت تیم فوتبال ملوان بندرانزلی امروز به هتل قرمزپوشان رفتند و با کادر فنی و بازیکنان این تیم به خوش و بش پرداختند. صحبت در خصوص وضعیت ملوان سوژه این گفت وگوها بود.

*پرسپولیسی ها که نیاز مبرمی به بلیت برای ارائه به هواداران شان داشتند مجبور شدند تا حدود ۸۰ بلیت خریداری کنند. گفتنی است قرمزپوشان برای دریافت این بلیت ها حدود ۴۰۰ هزار تومان هزینه کردند.

*در حال حاضر نیز هوای رشت آفتابی است و حدود هزار هوادار پشت درهای ورزشگاه عضدی حضور دارند. البته از ساعت ۱۱ صبح بلیت فروشی بازی آغاز شده اما قرار است ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه درهای ورزشگاه باز شود. به همین دلیل هواداران داماش روی چمن های اطراف ورزشگاه دراز کشیده اند و به استراحت می پردازند.

*با توجه به اینکه فقط ده درصد ورزشگاه متعلق به هواداران پرسپولیس است هواداران قرمزپوش به شدت در صف های بزرگ ایستاده اند تا جزء ده درصدی باشند که به داخل ورزشگاه می روند.

*ناظمی مربی سابق تیم فوتبال داماش ظهر امروز در ورزشگاه عضدی دیده شد. وی برای پرداختن به برخی از امورات شخصی به هیأت فوتبال گیلان رفته بود.

*کاروان فوتبال پرسپولیس قرار است پس از بازی با داماش با یک دستگاه اتوبوس به تهران بازگردد.

*در حال حاضر نیز حدود ۲۰۰ هوادار مقابل هتل قرمزپوشان حضور دارند و منتظر گرفتن امضا و عکس یادگاری با بازیکنان پرسپولیس هستند.

دیدار دو تیم از ساعت ۱۷ و ۳۰ در ورزشگاه عضدی رشت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار