|
|
کدخبر: ۱۴۹۰۶۲

کی روش هم نماند مشکلی نیست، چیزی که زیاد است مربی است!

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: باید بگویم که شرایط حاکم بر فوتبال ما کار را در این مسابقات سخت کرده است و باید صددرصد در تیم جوانگرایی کنیم.

افشین پیروانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در خصوص هم گروه های تیم ملی فوتبال در جام ملت های ۲۰۱۵ استرالیا، گفت: قطعا گروه ما گروه سختی است چرا که وقتی مقابل لبنان و قطر در مقدماتی جام جهانی با اما و اگر مواجه می شویم باید بدانیم که کار سختی در پیش داریم هر چند که باید خوشحال باشیم به استرالیا، کره جنوبی و یا ژاپن نخورده ایم اما باید بگویم که شرایط حاکم بر فوتبال ما کار ما را برای این مسابقات سخت کرده است و باید صددرصد در تیم جوانگرایی کنیم و با تدارک خوب و برنامه ریزی بهتری به استرالیا برویم.

وی ادامه داد: البته این صحبت های من مبنی بر ناکامی در گروه های مقدماتی نیست چرا که من معتقدم ما از گروهمان صعود می کنیم اما صحبت من این است که شرایط لیگ و فوتبال ما کار ما را سخت کرده است. چرا که بعد از جام جهانی انگیزه اهالی فوتبال کم می شود چون این روزها همه تب و تاب جام جهانی دارند و به همین دلیل معتقدم که باید برای جام ملت ها بازیکنان باانگیزه و جوان به تیم تزریق شود.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد اینکه کی روش برای جام ملت ها در تیم ملی باقی بماند یا نه، افزود: به نظر من اگر او بماند بهتر است چرا که شناخت خوبی نسبت به فوتبال ما پیدا کرده اما اگر نماند هم مشکلی نیست چرا که چیزی که زیاد است مربی است! البته فدراسیون فوتبال اگر می خواهد مربی دیگری جایگزین کی روش کند باید همسطح او باشد.

پیروانی در پاسخ به این سوال که به نظر او فوتبال ایران توانایی قهرمانی در جام ملت های آسیا در سال ۲۰۱۵ را دارد یا نه، گفت: به حرف می توانیم قهرمان شویم اما به عمل نه. به نظر من این صحبت ها فقط سطح توقعات مردم را بالا می برد چرا که قبل از هیچ تورنمنتی نمی توان با صراحت حرف از قهرمانی زد.

وی در پایان اظهار داشت: کار ما در استرالیا سخت است اما همه اهالی فوتبال ایران از این کشور خاطره خوبی دارند و امیدوارم که این خاطره باز هم تکرار شود البته ما هر دوره می گوییم که قهرمان جام ملت ها می شویم اما در عمل نمی شویم. ما در جام جهانی هم کار سختی داریم و نباید از حالا سطح توقعات را از این تیم هم بالا ببریم اما من به عنوان یک ایرانی امیدوارم که در جام جهانی موفق شویم.

انتهای پیام / آ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار