|
|
کدخبر: ۱۴۹۱۱۱

حاشیه دیدار استقلال و نفت تهران

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران از حضور کم تعداد خبرنگاران در ورزشگاه آزادی متعجب شد.

به گزارشخبرگزاری فارس، استقلال و نفت تهران از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه امروز در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر به مصاف یکدیگر می روند.

*داوران ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه با حضور درون زمین به بررسی شرایط محل برگزاری مسابقه پرداختند.

*بازیکنان نفت تهران با کاور قرمز وارد زمین شدند که این مسئله با واکنش استقلالی ها روبه رو شد.

*مهدی رحمتی و علیرضا بیرانوند ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه وارد زمین شدند. پس از این دو نفر بازیکنان نفت ۵ دقیقه بعد و بازیکنان استقلال ۱۰ دقیقه بعد وارد زمین شدند.

*حدود ۴ هزار هوادار در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

*مهدی رحمتی ابتدا تنها برای گرم کردن وارد زمین شد اما دقایقی بعد سیدحسین حسینی نیز به عنوان دروازه بان دوم در کنار رحمتی برای گرم کردن حاضر شد.

*دروازه بان تیم فوتبال استقلال از سوی هواداران این تیم به شدت مورد تشویق قرار گرفت.

*مهدی تاج برای تبریک سال جدید در جایگاه خبرنگاران حضور پیدا کرد. این اتفاق در حالی رقم خورد که تنها خبرنگار ورزشی فارس در جایگاه حضور داشت و تاج از غیبت سایر خبرنگاران تعجب کرد.

*بازیکنان دو تیم درون زمین با یکدیگر روبوسی کردند.

*روی اسکوربورد ورزشگاه با نمایش متن تبریک سال جدید به هواداران خوش آمدگویی شد. همچنین سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی به تمامی ایرانیان تبریک گفته شد.

*در مقابل ورودی غربی ورزشگاه آزادی ترافیک سنگینی وجود دارد. با توجه به اینکه تنها پارکینگ شماره ۴ ورزشگاه باز است مقابل ورودی غربی از سمت اتوبان کرج به تهران ترافیک شدیدی وجود دارد.

*حنیف عمران زاده از سوی هواداران استقلال مورد تشویق قرار گرفت.

*هادی نوروزی بازیکن سابق پرسپولیس که در نفت تهران حضور دارد از سوی هواداران استقلال هو شد.

*هنگام ورود بازیکنان به ورزشگاه مهدی رحمتی لنگان لنگان راه می رفت. این مسئله این شائبه را به وجود آورد که دروازه بان استقلال دچار مصدومیت شده اما رحمتی به دلیل اینکه پایش خواب رفته بود دچار این مشکل شده و پس از گذشت دقایقی به شرایط ایده آل رسید.

*در ترکیب امروز نفت تهران علیرضا بیرانوند، احمد آل نعمه، ورویا غفوری، محمدامین حاج محمدی، وحید حمدی نژاد، مرتضی پورعلی گنجی، کمال کامیابی نیا، رسول نویدکیا، وحید امیری، هادی نوروزی و رضا نوروزی حضور دارند.

*سیدحسین حسینی، علیرضا نیکبخت واحدی، ایمان باصفا، تونی کاروالیو، بوبکر کبه و آرش برهانی بازیکنان نیمکت نشین استقلال را تشکیل می دهند.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار