|
|
کدخبر: ۱۴۹۱۲۷

هفته بیست وهشتم لیگ برتر فوتبال

تیم فوتبال استقلال و نفت تهران در هفته بیست وهشتم لیگ برتر در پایان نیمه اول به تساوی رسیدند.

به گزارشخبرگزاری فارس، استقلال و نفت تهران در یکی از دیدارهای همزمان هفته بیست و هشتم لیگ برتر از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند.

با توجه به حساسیت جدول در هفته های پایانی لیگ برتر طبق قانون تمامی بازی ها باید به صورت همزمان برگزار می شد اما دیدار استقلال با ۴ دقیقه تاخیر از ساعت ۱۷ و ۳۴ دقیقه آغاز شد.

نفت تهران در ۱۵ دقیقه ابتدایی عملکرد بهتری نسبت به استقلال داشت و یکی دو موقعیت خطرناک به وجود آورد که در یکی از این صحنه ها در دقیقه ۱۲ مهدی رحمتی با واکنشی دیدنی توپ را دفع کرد.

مصدومیت مجید غلام نژاد در دقیقه ۸ باعثشد کادرفنی استقلال تونی کاروالیو را وارد زمین کند. در ادامه در دقیقه ۲۷ نفت تهران نیز یک تعویض اجباری انجام داد. مصدومیت وحید حمیدی باعثشد تا علیرضا عزتی جای او را در زمین بگیرد.

در ۱۵ دقیقه دوم نیمه اول بازی بسیار متعادل بود و توپ بیشتر در میانه میدان بین بازیکنان رد و بدل می شد.

دقیقه ۲۹ تونی کاروالیو پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد که شوت او با فاصله اندک از کنار دورازه به اوت رفت.

در ۱۵ دقیقه پایانی نیمه اول استقلال عملکرد بهتری از حریف خود ارائه داد و یکی دو موقعیت خطرناک به وجود آورد. در دقیقه ۴۰ سانتر خسرو حیدری روی یک ضربه کرنر با ضربه سر ساموئل همراه شد که توپ با فاصله بسیار کمی از کنار دروازه نفت تهران به بیرون رفت.

در نیمه اول مجید غلام نژاد از داور کارت زرد گرفت. مهدی نظری در دقیقه ۴۲ به دلیل صحنه سازی از داور کارت گرفت. هیچ کدام از بازیکنان نفت تهران در نیمه اول کارتی از داور دریافت نکردند. داوری این مسابقه بر عهده حسین زرگر است.

به گزارشخبرگزاری فارس، در حال حاضر بدون احتساب این مسابقه استقلال با ۵۰ امتیاز در رده دوم و نفت تهران با ۴۸ امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارند.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار