|
|
کدخبر: ۱۴۹۱۶۴

شعار استقلالی ها علیه خودم را نشنیدم

دروازه بان تیم فوتبال نفت تهران با ابراز خوشحالی از برتری تیمش مقابل استقلال گفت: هر دو تیم نیاز به برد داشتند اما خدا را شکر ما سه امتیاز را گرفتیم.

به گزارشخبرگزاری فارس، علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال نفت تهران پس از برتری تیمش مقابل استقلال گفت: ما نیاز به گل برتری داشتیم و خدا را شکر می کنم سه امتیاز حساس را گرفتیم. من هم به باشگاه نفت برای این پیروزی تبریک می گویم.

وی در پاسخ به این سؤال که شما در لحظات پایانی بدون گل مساوی بودید و فکر می کردید به برتری برسید، عنوان کرد: هر دو تیم به برد نیاز داشتند. ما چند روز برای این بازی کار کرده بودیم.

دروازه بان نفت تهران در پاسخ به این سؤال که شما مقابل استقلال لباس قرمز پوشیده بودید و هواداران علیه شما شعار داده بودند، عنوان کرد: مگر شعار دادند؟ من چیزی نشنیدیم. من از یک ماه پیش برای این بازی لباسم را تعیین کرده بودم.

بیرانوند در پاسخ به سؤال خبرنگاری که پرسید فکر می کنید در دو بازی آینده نتیجه دلخواهتان را بگیرید اظهار داشت: شک نکنید ما چشم مان به بازی استقلال و فولاد و از طرف دیگر دنبال سه امتیاز بازی با سپاهان هستیم. امیدوارم هر اتفاقی می افتد فقط منجر به قهرمانی نفت شود.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار