|
|
کدخبر: ۱۴۹۱۹۴

من مقصر شکست داماش هستم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان مدعی شد تیمش ۸۰ دقیقه برتر از تیم پرسپولیس بوده است.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، علی نظرمحمدی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: قبول ندارم که شما می گویید داماش امروز خوب بازی کرد اما مانند دیدارهای گذشته نتیجه نگرفت. هر کسی از ابتدا فیلم این بازی را تماشا کند متوجه خواهد شد فوتبالی که امروز داماش به نمایش گذاشت، متفاوت تر از ۳ فصل گذشته بود.

وی افزود: ما امروز فوتبالی تک ضرب و ترکیبی انجام دادیم و ۹۰ دقیقه توپ و میدان را در اختیار داشتیم. بازیکن جوان تیم ما در صحنه گل تیم پرسپولیس اشتباه کرد، اشتباهی که به اعتقاد من در فوتبال طبیعی است.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با تبریک به شاگردانش بابت عملکردی که در دیدار مقابل پرسپولیس داشتند، تصریح کرد: بازیکنان داماش تنها یک فرصت به حریف دادند و ۸۰ دقیقه به سمت دروازه این تیم حمله کردند. در مقابل تیم پرسپولیس مدام در محوطه جریمه خود حضور داشت و دفاع می ‎کرد. با این وجود نتیجه باب میل تیم داماش نبود، چون سقوط به لیگ دسته اول ما را تهدید می کند.

نظرمحمدی در ادامه ابراز امیدواری کرد تیمش هفته آینده در مصاف با ذوب آهن به نتیجه لازم دست پیدا کند تا به وضعیت خود در جدول سروسامان بخشد.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا داماش بازهم در ضدحمله گل دریافت کرد، گفت: شما درست می گویید. من به بازیکنانم تذکر داده بودم، چون می دانستم پرسپولیس دل به ضدحملات می بندد. در زمان تعطیلات لیگ برتر تمریناتی برای بازیکنان داماش در نظر گرفتیم و همانطور که امروز دیدید شاگردانم ۹۰ دقیقه در جریان بازی دویدند. تنها در صحنه ای بازیکن ما نباید پاس کوتاه که برخی مواقع در فوتبال ارزشی ندارد، می داد. خدابنده لو می توانست در آن صحنه با خطا روی بازیکن پرسپولیس مانع از حمله این تیم شود اما چنین کاری را نکرد.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان همچنین تاکید کرد: با تمام این حرف ها مقصر شکست داماش مقابل پرسپولیس من هستم و دست تک تک بازیکنانم را می بوسم. در اینجا از تمام مسئولان استان گیلان و تماشاگران داماش عذرخواهی می کنم.

نظرمحمدی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه چرا داماش امروز یک تمام کننده نداشت، عنوان کرد: بضاعت و پتانسیل تیم ما همین است و نباید انتظار زیادی از این تیم داشته باشید. نمی توانم بیشتر از ظرفیت بازیکنانم از آنها کار بکشم.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان در واکنش به اینکه علی دایی گفته است: «ما به خوبی توانستیم روزنه های دفاعی خود را به روی داماش ببنیم»، گفت: در نیمه اول مقابل تیمی باتجربه چون پرسپولیس بازی کردیم و به دنبال ارزیابی این تیم بودیم. زمانی که گل خوردیم به دنبال جبران گل خورده و پیروزی بودیم اما بدشانسی مواجه شدیم.

وی افزود: به نظر دایی احترام می گذارم اما ایشان لطف کرده و فیلم بازی داماش - پرسپولیس را بار دیگر ببیند. او با دیدن این بازی متوجه خواهد شد که پرسپولیس مانند دهه ۶۰ بازی کرد و یا مانند داماش فوتبال امروز را به نمایش گذاشت!

نظرمحمدی در خصوص اظهارات دایی مبنی بر اینکه او از محوطه فنی خارج شده و به داور اعتراض می کرده است، گفت: اعتراضم به جریان بازی بود اما می دانم اعتراض به داور از وظایف سرمربی نیست و از یدالله جهانبازی عذرخواهی می کنم و برای صحبت های دایی هم جوابی ندارم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار