|
|
کدخبر: ۱۴۹۲۲۶

سرمربی تیم سپاهان:

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: ماندگاری من در سپاهان به نتایج آینده بستگی دارد و باید ببینیم که آیا در این تیم نتیجه می گیریم یا نه.

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاصفهان، زلاتکو کرانچار عصر امروز پس از تساوی تیمش مقابل سایپای کرج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در نیمه نخست از هم گسسته بازی می کردیم و بر اساس نکاتی که به بازیکنان گفته بودیم تا به حریف فشار آورده و از موقعیت ها استفاده کنیم، استفاده نشد.

وی افزود: بعد از دریافت گل، گل مساوی را زدیم و در نیمه دوم با وجود تذاکراتی که داده بودیم، عدم احساس مسئولیت در برخی از دفاع تیمی باعثشد که حریف به گل تساوی برسد و طبیعی است که وقتی نتوانیم از موقعیت ها استفاده کنیم و به گل برسیم، حریف از موقعیت ها استفاده می کند و به گل می رسد.

سرمربی سپاهان درباره اعتراضات هوادارن سپاهان به وی، تصریح کرد: البته هواداران ناراضی بودند و از سر نارضایتی وقتی دیدند نتیجه به تساوی کشیده شده، اینگونه کردند؛ اگر ما اوتی که داور به سود تیم حریف اعلام کرد را کنار بزاریم، حمودی بر خلاف دستوری که داده بودیم که نیاز نیست عجولانه به حمله برویم و نتیجه را حفظ کنیم، این کار را نکرد.

وی بیان کرد: البته طبیعی است که هوادار وقتی می خواهد که بازیکنان حمله کنند، برخی بازیکنان به حمله رفته و تحت تاثیر قرار می گیرند؛ آنها از نتیجه ناراضی هستند و این مسئله کاملاً طبیعی است.

کرانچار درباره اینکه آیا این رفتارها طبیعی بوده و یا با درخواست کانون هواداران انجام شده، گفت: در واقع نمی خواهم که وارد این مسئله شویم؛ این نتیجه و کیفیت و نحوه نتیجه باعثمی شود که من بمانم یا نمانم.

وی در پاسخ به اینکه به نظر می رسد هواداران سپاهان به دلیل خرید فن دایک، از او ناراحت هستند و آیا بازی دادن به او اشتباه نیست، گفت: در فصل نقل و انتقالات باید منتظر بود که یک بازیکن بیاید و با شیوه بازی وقف پیدا کند،؛ من فقط او را خریداری نکردم بلکه خود من و کمک مربیانم بازیکنان دیگری نیز خریداری کردیم.

سرمربی سپاهان خاطرنشان کرد: محرم نویدکیا و سوکای بعد از یک مصدومیت طولانی بازگشتند و من او را نخریدیم که تنها ۳ یا ۶ ماه در اختیار ما باشد بلکه برای یک سال و خورده ای برای گلزنی و موقعیت سازی تا سایر بازیکنان برای گلزنی منتظر شریفی، سوکای یا نویدکیا نشوند.

وی پیرامون تعویض هایش در این بازی و اعتراضات هواداران به این مسئله گفت: دیدگاه فنی با دیدگاه تماشاگران فرق دارد و تماشاگر به خودش نگاه می کند و طبیعی است که از یک نتیجه راضی یا نارضی باشد اما همه می دانند که ما مجبور شدیم علی احمدی را به دلیل مصدومیت بیرون بکشیم و درهمان تعویض نخست نیز نباید اشتباه از علی حمودی رخ می داد.

کرانچار گفت: جواهیر سوکای نیز افت کرده بود و نمی توانست گلزنی کند و روی این اصل او را تعویض کردیم اما ما باید به این مسئله نگاه کنیم که نباید به اینکه تماشاگر به یک بازیکن علاقه دارند یا نه، نگاه کنیم و به نظر من تعویض های من اشتباه نبوده و باز هم تاکید می کنم که نحوه نتیجه و کسب نتیجه به اینکه با سپاهان تمدید می کنم یا خیر، باز می گردد.

وی خاطرنشان کرد: من به سپاهان متعهد می دانم که تا لحظه آخر و با حداکثر توان خود در این تیم کار کنم و نتیجه گیری من ربطی به این ندارد که با تیمی مذاکره کرده ام یا خیر.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار