|
|
کدخبر: ۱۴۹۲۲۹

در سال نو کام هواداران شیرین شد

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس این فصل بازی های خوبی را به نمایش گذاشته است و امیدوارم همه چیز به قهرمانی تیم ما ختم شود.

به گزارشخبرگزاری تسنیمو به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، علی پروین پس از برتری پرسپولیس مقابل داماش اظهار داشت: اعضای تیم پرسپولیس در تعطیلات نوروزی با پیروزی مقابل داماش و کسب ۳ امتیاز شیرین این مسابقه توانستند دل هواداران را شاد کنند. بازی در چمن مصنوعی، آن هم در خارج از خانه کار سختی است اما کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس با درایت و تلاش زیاد توانستند ۳ امتیاز سرنوشت ساز این بازی را کسب کرده و در ایام عید و در آغاز سال ۹۳ دل هواداران را شاد کنند.

وی ادامه داد: برتری پرسپولیس و صعود به رده دوم جدول رده بندی اتفاق خوشحال کننده ای بود و شانس پرسپولیس برای قهرمانی را بیشتر کرد. تیم پرسپولیس ۲ بازی سخت دیگر را در پیش رو دارد و انشاالله با حمایت همه جانبه هواداران و همت اعضای تیم شاهد برتری سرخپوشان باشیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه پرسپولیس مقابل داماش حساب شده بازی کرد، گفت: بازیکنان واقعاً زحمت کشیدند و این پیروزی و ۳ امتیاز خیلی مهم بود. برنامه ریزی خوب کادرفنی و برپایی اردو در مازندران و برگزاری تمرینات و بازی های دوستانه در زمین چمن مصنوعی تاثیر زیادی در کسب این موفقیت داشت. پرسپولیس در تعطیلات لیگ برتر تمرینات و بازی های تدارکاتی خوبی انجام داد که تاثیر آن را در بازی امروز دیدیم. خیلی مهم بود که پرسپولیس بعد از وقفه و تعطیلات بازی ها توانست در بازی خارج از خانه با داماش که چیزی برای از دست دادن نداشت به برتری برسد. به اعضای تیم خسته نباشید گفته و این پیروزی را به نوبه خود به آنها و هواداران تبریک می گویم.

پروین گفت: خوشحالیم که تلاش اعضای تیم به ثمر نشست و کام هواداران در سال نو شیرین شد. انشاالله هواداران در بازی بعدی و در حمایت از تیم پرسپولیس در بازی خانگی مقابل راه آهن سنگ تمام خواهند گذاشت و با حمایت همه جانبه خود تا دقیقه ۹۰ بار دیگر تاثیرگذاری خود را نشان خواهند داد. از هواداران پرسپولیس که در بازی مقابل داماش تیم محبوبشان را تنها نگذاشته و با حمایت های خود در بازی خارج از خانه به سرخپوشان دلگرمی دادند نیز تشکر و قدردانی می کنیم.

وی تصریح کرد: امیدواریم که همه چیز به قهرمانی پرسپولیس و سربلندی هواداران ختم شود. تیم پرسپولیس در فصل جاری بازی های خوبی را به نمایش گذاشته و به رغم مشکلاتی که اعضای تیم داشته اند توانسته اند انتظارات را برآورده کرده و در کورس قهرمانی قرار بگیرند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار