|
|
کدخبر: ۱۴۹۳۱۰

در ایران بیشتر از کل جمعیت قطر و امارات فوتبالیست داریم

خبرگزاری تسنیم: کارشناس فوتبال کشورمان معتقد است تیم ملی نباید در جام ملت ها از همگروهانش که تیم های درجه ۲ آسیا هستند، بترسد.

بیژن ذوالفقارنسب در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در مورد قرعه ایران در مسابقات جام ملت های آسیا ۲۰۱۵ استرالیا و همگروهی با تیم های امارات، بحرین و قطر گفت: گروه ایران گروه بدی نیست. ۳ تیم حاضر در گروه مان سال های سال است که با ما بازی می کنند و از تیم های درجه ۲ آسیا محسوب می شوند. در کل اگر در شرایط طبیعی باشیم و مشکلی پیش نیاید می توانیم به راحتی از این گروه صعود کنیم.

وی ادامه داد: به نظر من قطر بهترین تیم عربی است که همچنان دنبال جذب بازیکنان خارجی است تا در جام جهانی ۲۰۲۲ بتوانند عملکرد خوبی داشته باشد. ما با شرایط مدیریتی خوب می توانیم از این گروه صعود کنیم. ما در ایران بیشتر از کل جمعیت قطر و امارات فقط فوتبالیست داریم. واقعاً نباید از امارات، قطر و بحرین بترسیم.

کارشناس فوتبال ایران در خصوص دیگر گروه های این مسابقات اظهار داشت: همه گروه ها سخت هستند ولی گروه ما خوب است. شما نگاه کنید کره جنوبی و عراق هم در سید ۲ حضور داشتند و اگر با این تیم ها همگروه می شدیم کارمان دشوارتر می شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار