|
|
کدخبر: ۱۴۹۶۱۵

در راستای استعدادیابی و توسعه فعالیتهای اسنوبرد در کشور

چهارمین دوره مسابقات لیگ اسنوبرد قهرمانی کشور گروه سنی نونهالان و نوجوانان، جمعه هشتم فروردین ماه در پیست بین المللی دیزین برگزار شد.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛این مسابقات که برای اولین بار با برپائی اردوی مداوم از ابتدای فصل اسکی در دیزین با برگزاری مرحله چهارم به پایان رسید در ۲ بخش نونهالان و نوجوانان اسکی بازان برتر معرفی شدند.

در بخش نونهالان ایلیا جانی اول شد، امیر مهدی سولقانی به مکان دوم رسید و حامد کلهر در جایگاه سوم قرار گرفت.

در بخش نوجوانان امیر حسن سولقانی اول شد، سید امیر صید در جایگاه دوم قرار گرفت و رضا خورج در سکوی سوم مرحله چهارم ایستاد.

در این دوره از رقابت ها که با حضور بیش از ۲۰ اسکی برگزار شد، شناسایی استعداد های برتر اسکی رشته اسنوبرد برای پشتوانه سازی تیمهای ملی، از اهداف برگزاری این رقابت هابود.

یادآور میشود در مرحله قبلی این مسابقات که ۱۶ اسفند ۹۲ در همین پیست برگزار شد، ایلیا جانی، حامد کلهر و امیر مهدی سولقانی در رده نونهالان و امیر حسین سولقانی، سید امیر صید و رضا خورج نیز در رده نوجوانان عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

بر این اساس در پایان مسابقات این فصل ایلیا جانی عنوان قهرمان قهرمانان را به خود گرفت و ۴ نفر با ترکیب ایلیا جانی، امیر مهدی سولقانی، امیر حسن سولقانی و سید امیر صید به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار