|
|
کدخبر: ۱۴۹۷۱۷

دبیر فدراسیون بدمینتون گفت: برنامه های سال ۹۳ را با توجه به بودجه ای که وزارت ورزش در نظر بگیرد اولویت بندی خواهیم کرد.

ابوالفضل مهاجر، دبیر فدراسیون بدمینتون، در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهار داشت: برنامه ای که هر سال اجرا می کنیم با توجه به اعتبارات اولویت بندی می شود. اگر برنامه ای را مدنظر داشته و انجام نداده ایم به دلیل کمبود بودجه بوده است، البته در سال ۹۲ بیش از ۹۰ درصد برنامه های داخلی را اجرایی کردیم.

وی ادامه داد: لیگ بانوان و آقایان، مسابقات رنکینگ کشوری با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته برگزار شد. البته دور رفت لیگ برتر بانوان برگزار شده و بخش مردان در سال جاری به پایان می رسد.

مهاجر یادآور شد: بازی های آسیایی کره جنوبی سال جاری برگزار می شود و بنا به تصمیم کمیته ملی المپیک، بدمینتون بازان هم در لیست ورزشکاران اعزامی قرار دارند و قرار است با اعلام نفرات برتر اردوهای آماده سازی تیم ملی آغاز شود. بانوان ملی پوش از ۱۰ اسفند ماه زیر نظر فریبا جلالیان و سیمین مهدوی اردونشین شدند و در قسمت مردان نیز از آنجایی که مسابقات لیگ برتر ادامه دارد و بازیکنان در اختیار باشگاه ها هستند، هماهنگی های لازم صورت گرفته تا صادق کرباسی، غلامحسین مینایی و بهادر زکی زاده در زنجان، رشت و تهران ورزشکاران را زیر نظر داشته باشند.

مهاجر در خصوص حضور مربیان خارجی برای هدایت ملی پوشان گفت: تا شرایط مناسب از نظر بودجه و امکانات برای فدراسیون مهیا نباشد از مربیان داخلی استفاده می کنیم. البته باید خاطرنشان کنم که بهادر زکی زاده و مرتضی ولی دروی از جمله مربیان مطرح هستند و در کنفدراسیون بدمینتون آسیا مدرس هستند.

وی تصریح کرد: بودجه ۲ سال گذشته از نظر کمیت تغییری نکرده بود، امیدوارم طرح جامع ورزش با بودجه مناسب برای فدراسیون بدمینتون به تصویب برسد تا برنامه ریزی منطقی با حداکثر کارایی داشته باشیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار