|
|
کدخبر: ۱۴۹۷۹۶

سرپرست تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان:

هندیجانی گفت: این کسر امتیاز عادلانه نیست که یک شب مانده به عید، حکم ۴ ماه پیش را برای نفت مسجد سلیمان ابلاغ کنند.

عیسی هندیجانی سرپرست تیم فوتبال دسته اولی تیم فوتبال مسجد سلیمان درباره کسر یک امتیاز از این تیم بهخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانگفت: هم اکنون که به هفته های پایانی رقابت های لیگ یک رسیده ایم با کسر امتیاز ۴ ماه پیش مواجه می شویم. کسر امتیاز بخاطر بازی هفته دهم روز ۲۶ آبان مقابل پارسه تهران است که علت این کسر امتیاز بی نظمی تماشاگران ذکر شده است و دقیقا این کسر امتیاز مصادف با شب عید و تعطیلی ۵ روزه است که کمی این مسئله شبهه برانگیز است.

وی افزود: چرا در طول این چهار ماه این کسر امتیاز به تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان ابلاغ نشده و یک باره در سال نو، یک امتیاز از تیم ما کسر شده است چرا وقتی ما در میانه های جدول بودیم این کسر امتیاز به ما تحمیل نشد.

هندیجانی تاکید کرد: ۲ هفته پس از بازی با پارسه تهران حتی ما به جریمه نقدی هم اعتراض داشتیم و اصلا کسر امتیاز در کار نبود ولی چرا باید در زمان صدرنشینی ما یک امتیاز از نفت مسجد سلیمان کسر شود.

وی ادامه داد: این اصلا عادلانه نیست چون تیم بومی و خوب نفت مسجد سلیمان را با این همه زحمت به یکباره تضعیف کنند و بخواهند که تلاش های هواداران و عوامل تیم را نادیده بگیرند.

هندیجانی در پایان خاطرنشان کرد: تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با بازیکنان بومی تا به اینجا رسیده است و حتی مبلغ قراردادهای ما پایین تر از ۱۰۰ میلیون تومان بوده و بازیکنی در تیم داریم که تمام بازی ها را انجام داده است و مبلغ قراردادش ۲۵ میلیون تومان است و به طور حتم حق طبیعی نفت مسجد سلیمان است که به عنوان تیم اول به لیگ برتر صعود کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار