|
|
کدخبر: ۱۴۹۸۰۳

هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس

خبرگزاری تسنیم: در شبی که آرسنال در خانه اش مقابل منچسترسیتی متوقف شد شاگردان ژوزه مورینیو مقابل کریستال پالاس تن به شکست دادند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس شب گذشته(شنبه) با برگزاری ۷ بازی آغاز شد و در یکی از این دیدارها تیم های مدعی آرسنال و منچسترسیتی در حضور ۶۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه امارات شهر لندن به مصاف هم رفتند.

آرسنال که برای باقی ماندن در کورس قهرمانی نباید در این بازی شکست می خورد در نهایت به نتیجه تساوی یک بر یک مقابل من سیتی رضایت داد. نخستین گل این بازی را منچسترسیتی در دقیقه ۱۸ توسط داوید سیلوا به ثمر رساند اما توپچی های لندن که دوست نداشتند در زمین خودشان بازنده باشند بر شمار حملات خود افزودند و در دقیقه ۵۳ توسط متیو فلامینی، هافبک فرانسوی شان کار را به تساوی کشاندند.

شاگردان مانوئل پیگیرینی با ابن تساوی در حال حاضر با ۲ بازی کمتر ۶۷ امتیازی هستند و در جایگاه سوم جدول قرار دارند. آرسنال هم با این تساوی ۶۴ امتیازی شد و همچنان در رده چهارم جای دارد.

چلسی صدرنشین هم که در ورزشگاه سلهرست پارک میهمان کریستال پالاس بود با نتیجه یک بر صفر تن به شکست داد. تنها گل این بازی را جان تری، مدافع باتجربه چلسی در دقیقه ۵۲ به اشتباه وارد دروازه خودی کرد. آبی پوشان لندنی با این شکست همچنان با ۶۹ امتیاز صدرنشین لیگ برتر هستند ولی با توجه به این نتیجه اگر لیورپول عصر امروز موفق شود تاتنهام را در آنفیلد شکست دهد صدر جدول را از چلسی می گیرد.

منچستریونایتد هم موفق شد در حضور ۷۵ هزار تماشاگرش میهمان خود، استون ویلا را در ورزشگاه اولدترافورد ۴ بر یک به زانو دربیاورد. شیاطین سرخ در این بازی توسط وین رونی(۲۰ و ۴۵ - پنالتی)، خوان ماتا(۵۷) و خاویر هرناندز(۱ + ۹۰) به گل رسیدند و تنها گل استون ویلا را اشلی وست وود در دقیقه ۱۳ وارد دروازه داوید دخه آ کرد. شاگردان دیوید مویس با این برد ۵۴ امتیازی شدند ولی تغییری در جایگاه هفتمی شان به وجود نیامد.

نتایج سایر دیدارهای شب گذشته:

ساوتهمپتون ۴ - نیوکاسل صفر

استوک سیتی یک - هال سیتی صفر

سوانزی ۳ - نوریچ سیتی صفر

وست برومویچ ۳ - کاردیف سیتی ۳

رقابت های این هفته لیگ برتر انگلیس عصر امروز(یک شنبه) با برگزاری ۲ دیدار پیگیری می شود، در نخستین بازی فولام در ورزشگاه کروین کاتیج پذیرای اورتون است و در دیدار دوم لیورپول در ورزشگاه آنفیلد به مصاف تاتنهام می رود.

پرونده هفته سی و دوم لیگ برتر فردا شب(دوشنبه) با برگزاری دیدار ساندرلند - وستهام بسته می شود.

در حال حاضر در جدول رده بندی لیگ برتر چلسی با ۶۹ امتیار صدرنشین است و تیم های لیورپول، منچسترسیتی و آرسنال به ترتیب با ۶۸،۶۷ و ۶۴ امتیاز در رده های دوم تا چهارم هستند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار