|
|
کدخبر: ۱۵۰۰۵۶

پولی نگرفته ایم که بخواهیم عیدی گرفته باشیم

خبرگزاری تسنیم: هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: نمی دانم چرا باشگاه استقلال هیچ تفاوتی برای پیروزی های ما نمی گذارد.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، احمد جمشیدیان در حاشیه تمرین امروز استقلال در خصوص نتایج این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا گفت: فوتبال چه در داخل زمین و چه بیرون از زمین کار گروهی است. این طور نیست که یک تیم وقتی شکست می خورد یا به پیروزی می رسد یک نفر باعثآن باشد.

او با اشاره به نتایج استقلال گفت: جدا شدن برخی از بازیکنان و مصدمیت ها بی تاثیر نبوده و همه اینها دست به دست هم داده که این نتایج رقم بخورد.

هافبک تیم استقلال تصریح کرد: تا آخرین لحظه می جنگیم و به نظرم هنوز در لیگ برتر شانس قهرمانی و در لیگ قهرمانان آسیا شانس صعود داریم.

جمشیدیان در پاسخ به این سوال که آیا پیش از آغاز سال جدید از باشگاه استقلال عیدی دریافت کرده است یا نه گفت: ما اصلا پولی نگرفته ایم که بخواهیم عیدی گرفته باشیم. آن موقع که پول نبود سراغی از ما نمی گرفتند اما اکنون که جریمه شده ایم همه سراغ ما می آیند.

وی ادامه داد: ۱۲ سال است که در فوتبال حضور دارم و تاکنون ندیده بودم یک تیم در طول فصل پاداشی دریافت نکند. ۱۱ سال پیش که در تیم ملوان حضور داشتم و قراردادم ۴ میلیون تومان بود حداقل ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومان پاداش می گرفتیم اما در استقلال چه به فینال آسیا می رفتیم و چه قهرمان لیگ می شدیم نگاه ها به ما یکجور بود. نمی دانم چرا در استقلال جریان به این شکل است.

جمشیدیان عنوان کرد: ما برای پاداش بازی نمی کنیم اما نمی دانم چرا باشگاه هیچ تفاوتی برای پیروزی های ما نمی گذارد و پاداشی در نظر نمی گیرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار